agenturare

English translation: agency agreement

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:agenturare
English translation:agency agreement
Entered by: eneralu

17:39 Feb 26, 2009
Romanian to English translations [PRO]
Ships, Sailing, Maritime / ships
Romanian term or phrase: agenturare
agenturarea navei
eneralu
Romania
agency agreement
Explanation:
http://www.e-juridic.ro/tags/agenturare/14106.tag

CONTRACTUL DE AGENT/AGENTIE COMERCIALA (agenturare) (Partea teoretica) REGLEMENTARE ● Legea nr. 509/2002 (M.Of. nr. 581/06.08.2002) DEFINITIE Contractul de agentie comerciala este un contract de intermediere care se incheie intre o persoana juridica, numita societate reprezentata, si o alta persoana juridica sau fizica, (reprezentant sau agent), in temeiul caruia aceasta din urma isi asuma obligatia ca...
http://en.wikipedia.org/wiki/Agency_agreement
http://www.byklines.co.kr/agree.htm

pentru o denumire care sa se potriveasca in context e necesar contextul :)
Selected response from:

Anca Nitu
Grading comment
multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4agency
Word_Wise
4agency agreement
Anca Nitu


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
agency agreement


Explanation:
http://www.e-juridic.ro/tags/agenturare/14106.tag

CONTRACTUL DE AGENT/AGENTIE COMERCIALA (agenturare) (Partea teoretica) REGLEMENTARE ● Legea nr. 509/2002 (M.Of. nr. 581/06.08.2002) DEFINITIE Contractul de agentie comerciala este un contract de intermediere care se incheie intre o persoana juridica, numita societate reprezentata, si o alta persoana juridica sau fizica, (reprezentant sau agent), in temeiul caruia aceasta din urma isi asuma obligatia ca...
http://en.wikipedia.org/wiki/Agency_agreement
http://www.byklines.co.kr/agree.htm

pentru o denumire care sa se potriveasca in context e necesar contextul :)

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 40
Grading comment
multumesc

2 days 22 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
agency


Explanation:
vessel agency, in cazul de fata, daca asta este contextul, ca in ex. urmatoare:

http://www.polindia.com/polindiavesselagency.htm
http://www.jsconnor.com/vessel.html




Word_Wise
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in MoldavianMoldavian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search