teasc cu masa de piatră

English translation: stone-bed winepress

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:teasc cu masa de piatră
English translation:stone-bed winepress
Entered by: adinag

10:00 Mar 8, 2009
Romanian to English translations [PRO]
Wine / Oenology / Viticulture
Romanian term or phrase: teasc cu masa de piatră
Mai mult, situarea în zona XX explică prezenţa în expoziţiile de la ... a obiectelor specifice - unelte şi instalaţii tehnice folosite la culesul viei şi prepararea vinului, atrăgând atenţia un teasc cu masa de piatră de la începutul secolului al XIX lea.
adinag
stone-bed winepress
Explanation:
imagine pentru termenul cerut: http://clasate.cimec.ro/Detaliu.asp?k=B747C992F4A411DA8D2400...

descriere a unui teasc cu stone bed, pag. 208: http://books.google.ro/books?id=U8Muzx1VrbwC&pg=PA208&lpg=PA...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2009-03-08 11:29:47 GMT)
--------------------------------------------------

de altfel, teascul se mai folosea și cu sensul de mașină de imprimat: http://dexonline.ro/search.php?cuv=teasc
iar în engleză bed are și sensul de The heavy table of a printing press in which the type form is placed: http://www.thefreedictionary.com/bed
Selected response from:

Sasori
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4stone-bed winepress
Sasori
4stone base grape press/crusher
anamaria bulgariu


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
stone base grape press/crusher


Explanation:
http://www.homebrewit.com/aisle/1150

anamaria bulgariu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
stone-bed winepress


Explanation:
imagine pentru termenul cerut: http://clasate.cimec.ro/Detaliu.asp?k=B747C992F4A411DA8D2400...

descriere a unui teasc cu stone bed, pag. 208: http://books.google.ro/books?id=U8Muzx1VrbwC&pg=PA208&lpg=PA...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2009-03-08 11:29:47 GMT)
--------------------------------------------------

de altfel, teascul se mai folosea și cu sensul de mașină de imprimat: http://dexonline.ro/search.php?cuv=teasc
iar în engleză bed are și sensul de The heavy table of a printing press in which the type form is placed: http://www.thefreedictionary.com/bed

Sasori
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 7

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU
16 mins

agree  cristina48
1 hr

agree  Irina Adams
1 hr

agree  Iosif JUHASZ
3 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search