diploma de licenta

French translation: diplôme de licence

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:diploma de licenta
French translation:diplôme de licence
Entered by: Mihai Badea (X)

08:22 Apr 10, 2005
Romanian to French translations [PRO]
Law/Patents - Certificates, Diplomas, Licenses, CVs
Romanian term or phrase: diploma de licenta
diplome de repere
diplome d'etudes sau diplome de licente tinand cont ca se spune licencie ed droit, licentie en lettres etc????
Alina Ionescu
diplôme de licence
Explanation:
Diplomã de licenþã se spune "diplôme de licence".

Vezi: http://www.ujf-grenoble.fr/PHY/enseignement/licence/modalite...
Selected response from:

Mihai Badea (X)
Luxembourg
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4diplôme de licence
Mihai Badea (X)
4 +2diplôme de maîtrise
Lidia Matei


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
diplôme de licence


Explanation:
Diplomã de licenþã se spune "diplôme de licence".

Vezi: http://www.ujf-grenoble.fr/PHY/enseignement/licence/modalite...

Mihai Badea (X)
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elvira Daraban
23 hrs
  -> Mulţumesc.

agree  Cristina Butas
16 days
  -> Mulţumesc :-).

agree  Bianca Fogarasi: Grand Dictionnaire explica totul f.bine! in FR+BE: licenţă= licence, in CA = baccalauréat. Master = DEA (diplôme d'études approfondies) in FR+BE, maîtrise in CA, iar doctorat la fel in toate cele 3 tari.
330 days
  -> Mulţumesc, Bianca! :-)

agree  alicelorelei: Da eu am studiat in Franta 6 ani si diploma de licenta este Diplôme de maîtrise (adica 4 ani), licence corespunde unui ciclu de 3 ani, iar mai nou pentru a se alinia la normele europene au aparut Licence 1, 2 si Master 1 si 2 adica anii 1,2 si 3,4 de la n
1443 days

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
diplôme de maîtrise


Explanation:
Spor la treaba!

Lidia Matei
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Mihai Badea (X): Şi-atunci la master cum îi spunem?
1 day 20 hrs

agree  mara_marina: Le Diplôme de Maîtrise
501 days

agree  alicelorelei: noi, iar master este DEA si in dictionarul Oxford français-anglais, anglais-français master este DEA. Fiecare an de studii in Franta este absolvit cu o diploma. Primii doi ani erau Deug 1 si 2, dar acum au devenit Licence 1 si 2.
1443 days




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search