se amana din lipsa de aparare

French translation: est ajourné par absence d'un avocat

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:se amana din lipsa de aparare
French translation:est ajourné par absence d'un avocat
Entered by: Maricica W.

08:34 Apr 12, 2005
Romanian to French translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
Romanian term or phrase: se amana din lipsa de aparare
text juridic
alinape
Romania
est ajourné par absence d'un avocat
Explanation:
Formularea din romana se foloseste cand este obligatorie prezenta aparatorului (pentru inculpat minor, militar in termen etc.)

En l'absence d'un avocat, le juge peut, par décision spécialement motivée, écarter de la consultation tout ou partie des pièces à l'un ou l'autre des parents ou au mineur, lorsque cette consultation fera courir un danger physique ou moral grave au mineur.
Selected response from:

Maricica W.
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1est ajourné par absence d'un avocat
Maricica W.
4 +1il est ajourne en l'absence de la defence
LILIANA HUTANU


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
il est ajourne en l'absence de la defence


Explanation:
.

LILIANA HUTANU
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
in original, "din lipsa de aparare" este motivul, pe cand traducerea indica doar imprejurarile in care s-a amanat procesul

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  spencer
10 mins
  -> Merci bien.
The asker has declined this answer
Comment: in original, "din lipsa de aparare" este motivul, pe cand traducerea indica doar imprejurarile in care s-a amanat procesul

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
est ajourné par absence d'un avocat


Explanation:
Formularea din romana se foloseste cand este obligatorie prezenta aparatorului (pentru inculpat minor, militar in termen etc.)

En l'absence d'un avocat, le juge peut, par décision spécialement motivée, écarter de la consultation tout ou partie des pièces à l'un ou l'autre des parents ou au mineur, lorsque cette consultation fera courir un danger physique ou moral grave au mineur.


    Reference: http://www.justice.gouv.fr/publicat/deschamps4.htm
Maricica W.
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 25

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristina Butas
1 day 45 mins




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search