situatia financiara

German translation: Finanzlage

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:situatia financiara
German translation:Finanzlage
Entered by: Monica Grigorescu

20:32 Apr 14, 2008
Romanian to German translations [PRO]
Bus/Financial - Accounting
Romanian term or phrase: situatia financiara
Context: incheierea anului fiscal 2000, asa cum se arata in anexa 2 atasata acestui contract, situatia patrimoniului, financiara si a beneficiului societatii la 31.12.2000 precum si activul si pasivul societati inclusiv obligatiile eventuale la 31.12.2000 sunt trecute complet si corect. (contract de cesiune)
Problema mea este una terminologica: situatia patrimoniului e usor de inteles, situatia beneficiului societatii consider ca este Gewinn- und Verlustrechnung, activul si pasivul sunt componente ale bilantului. Se poate traduce aici situatia financiara prin Lagebericht? Nu sunt foarte sigura ca este corect...
Va multumesc anticipat ptr ajutor!
Monica Grigorescu
Finanzlage
Explanation:
http://www.wirtschaftslexikon24.net/d/finanzlage/finanzlage....
Selected response from:

Erzsebet Schock
Germany
Grading comment
Multumesc mult!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6Finanzlage
Erzsebet Schock
3 +2Finanzsituation Oder finanzielle Situation
Gad Kohenov


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
Finanzsituation Oder finanzielle Situation


Explanation:
Unmittelbare Treffer
annual report der Lagebericht
financial report [finan.] der Lagebericht
management report der Lagebericht
position report der Lagebericht
progress report der Lagebericht
review of the situation der Lagebericht
statement of affairs der Lagebericht
status report der Lagebericht


--------------------------------------------------
Note added at 21 mins (2008-04-14 20:53:40 GMT)
--------------------------------------------------

Lagerbericht ist nicht situatia financiara.

Gad Kohenov
Israel
Native speaker of: Native in FrenchFrench, Native in HebrewHebrew
Notes to answerer
Asker: Multumesc mult!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ovidiu Martin Jurj
3 hrs
  -> Mersi!

agree  Bogdan Burghelea
8 hrs
  -> Mersi!

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
Finanzlage


Explanation:
http://www.wirtschaftslexikon24.net/d/finanzlage/finanzlage....

Erzsebet Schock
Germany
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 8
Grading comment
Multumesc mult!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Buzatu
1 hr
  -> Mulţumesc!

agree  Ovidiu Martin Jurj
2 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Hans-Juergen Fauland: Im Kontext: "Finanz- und Gewinnlage..."
7 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Mihaela Dumitrescu
8 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Mariana Avramescu
8 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Jonathan Oprean: Vermögens-, Finanz- und Ertragslage
8 hrs
  -> Mulţumesc!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search