proportional cu cota de participare

German translation: im Verhältnis zu den Gesellschaftsanteile

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:proportional cu cota de participare
German translation:im Verhältnis zu den Gesellschaftsanteile
Entered by: Daniel Ion

07:01 Oct 21, 2013
Romanian to German translations [PRO]
Bus/Financial - Accounting / act constitutiv al unei SRL
Romanian term or phrase: proportional cu cota de participare
In actul constitutiv al unei SRL sunt prevazute conditiile in care se platesc dividendele:

Proporțional cu cota de participare la capitalul social vărsat.

Altfel spus (dupa intelegerea mea), asociații au dreptul să primească o cotă-parte din profit direct proporțională cu suma de bani cu care au contribuit efectiv din momentul constituirii SRL până la momentul încheierii oricărui exercițiu financiar (chiar dacă valoarea participației lor e mai mare pe hârtie).
Daniel Ion
Romania
im Verhältnis zu den Gesellschaftsanteile
Explanation:
Sau "proportional zu ..."

--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs (2013-10-21 15:15:43 GMT)
--------------------------------------------------

zu den Gesellschaftsanteilen
Selected response from:

Bogdan Burghelea
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2im Verhältnis zu den Gesellschaftsanteile
Bogdan Burghelea
5anteilig zur Beteiligung
Michael Wagner


  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
im Verhältnis zu den Gesellschaftsanteile


Explanation:
Sau "proportional zu ..."

--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs (2013-10-21 15:15:43 GMT)
--------------------------------------------------

zu den Gesellschaftsanteilen

Bogdan Burghelea
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Erzsebet Schock
1 hr
  -> Danke!

agree  Bernd Müller (X)
8 hrs

12 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
anteilig zur Beteiligung


Explanation:
am eingezahlten Stammkapital

Michael Wagner
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search