Documentaţie de atribuire

German translation: Vergabedokumentation

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:Documentaţie de atribuire
German translation:Vergabedokumentation
Entered by: Hans-Juergen Fauland

04:43 Apr 10, 2009
Romanian to German translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
Romanian term or phrase: Documentaţie de atribuire
Documentul cuprinde condiţiile pentru depunerea ofertelor. Titlul întreg este: "Documentaţie de atribuire prin cerere de ofertă". S-ar putea să fie doar un cuvânt în germana.

Mulţumesc anticipat pentru ajutor.
Hans-Juergen Fauland
Vergabedokumentation
Explanation:
http://www.bayerische-staatszeitung.de/index.jsp?MenuID=31&y...
Selected response from:

Mariana Avramescu
Romania
Grading comment
Mii de mulţumiri, Mariana, pentru acest ajutor chiar şi în weekend! Şi link-ul mă ajută deosebit de mult.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Vergabedokumentation
Mariana Avramescu
3Zuschlagsdokumentation
Sergiu Sirbu


Discussion entries: 1





  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Zuschlagsdokumentation


Explanation:
Cel putin pe e-Bay am vazut ca se foloseste asa termen...

Sergiu Sirbu
Moldova
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in RussianRussian
Notes to answerer
Asker: Mulţumesc, Sergiu. Apreciez eforturile dvs. rapide, doar că varianta Marianei sună mai profesional.


1 day 23 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Vergabedokumentation


Explanation:
http://www.bayerische-staatszeitung.de/index.jsp?MenuID=31&y...

Mariana Avramescu
Romania
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Mii de mulţumiri, Mariana, pentru acest ajutor chiar şi în weekend! Şi link-ul mă ajută deosebit de mult.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Emanuel Bruckner: Daca este in domeniul constructiilor, de acord.
4 days




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search