Lucrari de constructii, inclusiv lucrari de arta

German translation: Bauarbeiten, einschlißlich Kunstbauten

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:Lucrari de constructii, inclusiv lucrari de arta
German translation:Bauarbeiten, einschlißlich Kunstbauten
Entered by: Claudia Birea

23:15 Feb 25, 2008
Romanian to German translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
Romanian term or phrase: Lucrari de constructii, inclusiv lucrari de arta
este vechiul cod CAEN 4521 - nu gasesc o varianta care sa sune bine...
Va multumesc anticipat
Claudia Birea
Bauarbeiten, einschlißlich Kunstbauten
Explanation:
http://www.geo-serv.ro/lucrari-de-arta.php

--------------------------------------------------
Note added at 9 ore (2008-02-26 09:07:24 GMT)
--------------------------------------------------

http://de.wikipedia.org/wiki/Kunstbau

--------------------------------------------------
Note added at 11 ore (2008-02-26 10:24:05 GMT)
--------------------------------------------------

"Kunstbauten" (lucrări de artă) este aici termen de specialitate.
Selected response from:

Erzsebet Schock
Germany
Grading comment
Mulţumesc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Bauarbeiten, einschließlich Kunstwerke
Ágnes Szakáli-Kiss
4Bauarbeiten, einschlißlich Kunstbauten
Erzsebet Schock


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Bauarbeiten, einschließlich Kunstwerke


Explanation:
am mici dubii cu lucrarile de arta-Kunstwerke, de sunat suna bine :)

Ágnes Szakáli-Kiss
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 22
Notes to answerer
Asker: Multumesc


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Hans-Juergen Fauland
5 hrs
  -> mulţumesc

agree  Mariana Avramescu
5 hrs
  -> mulţumesc

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Bauarbeiten, einschlißlich Kunstbauten


Explanation:
http://www.geo-serv.ro/lucrari-de-arta.php

--------------------------------------------------
Note added at 9 ore (2008-02-26 09:07:24 GMT)
--------------------------------------------------

http://de.wikipedia.org/wiki/Kunstbau

--------------------------------------------------
Note added at 11 ore (2008-02-26 10:24:05 GMT)
--------------------------------------------------

"Kunstbauten" (lucrări de artă) este aici termen de specialitate.

Erzsebet Schock
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 82
1 corroborated select project
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?
Grading comment
Mulţumesc.
Notes to answerer
Asker: Multumesc





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search