pret CIP

German translation: CIP-Preis, Preis gemäß CIP, frachtfrei versichert

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:pret CIP
German translation:CIP-Preis, Preis gemäß CIP, frachtfrei versichert
Entered by: Adrian Ungur

18:45 Nov 2, 2006
Romanian to German translations [PRO]
Economics
Romanian term or phrase: pret CIP
pret CIP
Adrian Ungur
CIP-Preis, Preis gemäß CIP, frachtfrei versichert
Explanation:
CIP este unul din Incoterms, însemnând "carriage and insurance paid to", pe germană "frachtfrei versichert". Amanunte pe Wikipedia la http://de.wikipedia.org/wiki/Incoterms
Selected response from:

Heinz Lahni (X)
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2CIP-Preis, Preis gemäß CIP, frachtfrei versichert
Heinz Lahni (X)
4Steuern, Zollgebühren und Überführungskosten
Susanna & Christian Popescu


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
CIP-Preis, Preis gemäß CIP, frachtfrei versichert


Explanation:
CIP este unul din Incoterms, însemnând "carriage and insurance paid to", pe germană "frachtfrei versichert". Amanunte pe Wikipedia la http://de.wikipedia.org/wiki/Incoterms


Heinz Lahni (X)
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 32

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogdan Burghelea
43 mins

agree  clyx: Preis versteht sich CIP
1 day 6 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Steuern, Zollgebühren und Überführungskosten


Explanation:
Preţul CIP reprezintă preţul maşinii sosite în România înainte de plata taxelor de indigenizare (taxe vamale, TVA şi accize). Taxele vamale se plătesc în funcţie de ţara de provenienţă (pentru cele din UE nu se percep taxe vamale, ci TVA etc.)

Prin "Steuern" se înţeleg impozitele care trebuie plătite (TVA în statul în care urmează să se înmatriculeze autovehiculul). "Zollgebühren" sunt taxele vamale, "Überführungskosten" includ taxele şi asigurarea de transport de la producător (oriunde s-ar afla acesta) la dealer.

Concluzia: între ceea ce reprezintă preţul CIP (vezi link-ul dat de Heinz) şi ceea ce înţeleg dealerii români prin acesta este o diferenţă...

Example sentence(s):
  • http://www2.auto.t-online.de/dyn/c/45/97/80/4597808.html
  • http://www.zoll.de/c0_reise_und_post/a0_reiseverkehr/a0_reisen_innerhalb_eg/b0_erwerb_kfz/index.html
Susanna & Christian Popescu
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 22




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search