Diplomă de licenţă

German translation: Lizentiatendiplom

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:Diplomă de licenţă
German translation:Lizentiatendiplom
Entered by: Cristina Anghel

13:29 Jun 21, 2010
Romanian to German translations [PRO]
Education / Pedagogy
Romanian term or phrase: Diplomă de licenţă
Diplomă de licenţă, Academia de studii economice Bucureşti

Vă rog să nu-mi sugeraţi "Lizenzdiplom" sau "Lizentiatendiplom", termeni pe care i-am căutat pe google, negăsind rezultate satisfăcătoare (excepţie: argumente puternice, pe care eu n-am fost în stare să le găsesc). Muţumesc frumos.

Ce-am găsit eu până acum:
http://de.wikipedia.org/wiki/Akademischer_Grad
http://de.wikipedia.org/wiki/Diplom
Cristina Anghel
Romania
Lizentiatendiplom
Explanation:
Vezi explicațiile mele la ”Diskussionsbeitrag”
Selected response from:

Bernd Müller (X)
Germany
Grading comment
Multumesc frumos!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Lizentiatendiplom
Bernd Müller (X)
4 -1Lizenz Diplom/Diplomarbeit
Constantinos Faridis (X)
Summary of reference entries provided
vmj
Victorița Ionela Duță

Discussion entries: 11





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
Lizenz Diplom/Diplomarbeit


Explanation:
PLOM Bei der Prüfung gibt es zwei Möglichkeiten: Zeitlich ...

Μορφή αρχείου: PDF/Adobe Acrobat - Quick View
Tipp: Entschließen Sie sich bitte für das Lizenz Diplom, nur so hat Ihre Kundin auch die. Garantie, dass Sie sich weiterbilden und dadurch immer am neuesten ...
www.nageldesign-creativ.at/Diplom.pdf
iplomarbeiten mit Star- und OpenOffice

Bei Star- und OpenOffice wird eine Dokumentvorlage für eine Diplomarbeit mitgeliefert. ..... Lizenz. Dieser Inhalt ist unter einem Creative Commons ...
wernerroth.de/.../diplom.html

Constantinos Faridis (X)
Greece
Native speaker of: Greek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Erzsebet Schock: Diplomarbeit în nici un caz.
3 hrs

disagree  Bernd Müller (X): Diplomarbeit e fals, indiscutabil; în rest, vezi comentariul mai amplu, al meu, la ”Diskussionsbeiträge”. La fel, scrierea cu 2 cuvinte- e contrară uzului german.
14 hrs

14 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Lizentiatendiplom


Explanation:
Vezi explicațiile mele la ”Diskussionsbeitrag”

Bernd Müller (X)
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 29
Grading comment
Multumesc frumos!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Victorița Ionela Duță
1 hr

agree  Ovidiu Martin Jurj
4 hrs

agree  Susanna & Christian Popescu: Şi noi folosim "Lizentiatendiplom", iar Ministerul a scris şi pe documentele de recunoaştere a studiilor noastre tot "Lizentiatendiplom"
10 hrs

disagree  cchristat: Vezi explicatiile mele la Diskussionsbeitrag (chiar daca foarte tarziu)
2731 days




Reference comments


33 mins peer agreement (net): +1
Reference: vmj

Reference information:
http://www.proz.com/kudoz/romanian_to_german/certificates_di...

Victorița Ionela Duță
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Note to reference poster
Asker: Multumesc frumos, am găsit şi eu termenul. După cum spuneam ...


Peer comments on this reference comment (and responses from the reference poster)
agree  Bernd Müller (X): Mersi! Totuși, o remarcă- generală: Anabin este o referință, i-aș yice „absolută”; KudoZ în schimb doar secundară, și uneori cu greșeli- atenție!
15 hrs
  -> De acord!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search