indicele generarii de deseuri municipale

German translation: Die Kennzahl der städtischen Abfallproduktion

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:indicele generarii de deseuri municipale
German translation:Die Kennzahl der städtischen Abfallproduktion
Entered by: traductorum

19:51 May 11, 2009
Romanian to German translations [PRO]
Tech/Engineering - Environment & Ecology
Romanian term or phrase: indicele generarii de deseuri municipale
indicele generarii diferitelor tipuri de deseuri (menajere, similare, municipale)
simoo
Die Kennzahl der städtischen Abfallproduktion
Explanation:
(Hausmüll, hausmüllähnliche und städtische Abfälle)
Probabil, deşeuri municipale fiind "Gewerbe- und Industrieabfälle".
Selected response from:

traductorum
Austria
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Die Kennzahl der städtischen Abfallproduktion
traductorum
3Index des Siedlungsabfallaufkommens
Anca Buzatu


  

Answers


53 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Indicele generarii de deşeuri municipale
Die Kennzahl der städtischen Abfallproduktion


Explanation:
(Hausmüll, hausmüllähnliche und städtische Abfälle)
Probabil, deşeuri municipale fiind "Gewerbe- und Industrieabfälle".


traductorum
Austria
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Index des Siedlungsabfallaufkommens


Explanation:
Für Anhang I zum ***Abfallaufkommen***: Beschreibung der Methode(n), die angewandt wird/werden, um eine 100 %ige Erfassung zu erzielen.

Pentru anexa I privind ***generarea deșeurilor***: descrierea metodei (metodelor) folosite pentru a atinge o acoperire de 100 %;

http://eur-lex.europa.eu/Notice.do?mode=dbl&lang=ro&ihmlang=...

Systeme der getrennten Sammlung , vor allem von Grünabfall, haben sich in vielen Ländern bewährt. Küchenabfälle werden in der Regel zusammen mit gemischten festen ***Siedlungsabfällen*** (FKA) gesammelt und behandelt.

Sistemele de colectare separată funcționează cu succes în multe țări, în special în ceea ce privește deșeurile vegetale. Deșeurile de bucătărie sunt cel mai adesea colectate și tratate împreună cu ***Deșeurile Solide Municipale*** (DSM) mixte.

http://eur-lex.europa.eu/Notice.do?mode=dbl&lang=ro&ihmlang=...

http://www.google.ro/search?q=Siedlungsabfallaufkommens&hl=d...

Anca Buzatu
Austria
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search