declaratie autentica

German translation: Beurkundete Erklärung

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:declaratie autentica
German translation:Beurkundete Erklärung
Entered by: Adela Schuller

13:38 Oct 25, 2017
Romanian to German translations [PRO]
Law/Patents - Real Estate / Extras de Carte Funciara,
Romanian term or phrase: declaratie autentica
Acelasi context:

Extras Carte Funciară, B- Partea a II-a:
Rubrica „Inscrieri referitoare la proprietate”
Textul: Încheiere nr. …./ 2005 in baza Contract Vanzare- Cumparare nr. …/ 1994 emis de Notariatul de stat …, Certificat adresă poştală Nr. …/ 1993 emis de Primăria mun. Bucuresti, declaratie autentica … nr. ... / ... 2005 emisa de B.N.P. ...

Vrea sa insemne oare "declaratie autentificata"?? …
Ionn74
Germany
Beurkundete Erklärung
Explanation:
Autentic are aici sens de declaratie data si legalizata la un notar deci beurkundet.
Selected response from:

Adela Schuller
Germany
Grading comment
Danke! Noch Üblicher ist ""Beglaubigte Erklärung"- mein Eindruck, und lt. Google!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Beurkundete Erklärung
Adela Schuller
5authentische Erklärung
ROMEO CUDRIC


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Beurkundete Erklärung


Explanation:
Autentic are aici sens de declaratie data si legalizata la un notar deci beurkundet.

Adela Schuller
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Danke! Noch Üblicher ist ""Beglaubigte Erklärung"- mein Eindruck, und lt. Google!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Michael Christmann
48 mins
  -> Danke Herr Christmann!

agree  Helga Kugler
2 hrs
  -> Danke Helga!

12 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
authentische Erklärung


Explanation:
siehe bitte im Internet


    Reference: http://de.wikisource.org/wiki/Gesetz,_betreffend_die_authent...
ROMEO CUDRIC
Romania
Native speaker of: Romanian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search