vânzare asistată

German translation: Vollbedienung / Vorwahl

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:vânzare asistată (vanzare asistata)
German translation:Vollbedienung / Vorwahl
Entered by: Susanna & Christian Popescu

07:23 Jan 11, 2007
Romanian to German translations [PRO]
Marketing - Retail / magazin
Romanian term or phrase: vânzare asistată
Adică vânzarea asistată de vânzător, opusul autoservirii. Ştie cineva termenul folosit în magazinele din Germania?
Mulţumesc anticipat!
cornelia mincu
Romania
Vollbedienung
Explanation:
Există 3 categorii principale de forme de vânzare:
1) Vollbedienung (v. asistată)
2) Selbstbedienung (v. prin autoservire)
3) Vorwahl (v. combinată - autoservire şi, la solicitarea clientului, asistată)
Mai există şi forme speciale, dar astea nu interesează aici.

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2007-01-11 13:14:45 GMT)
--------------------------------------------------

Deşi, s-ar putea să fie şi Vorwahl(-System) - trebuie să te decizi în funcţie de restuil contextului (pe care eu nu-l am)
Selected response from:

Susanna & Christian Popescu
Germany
Grading comment
Multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Vollbedienung
Susanna & Christian Popescu
4 +1Verkauf ohne Selbstbedienung
Bogdan Burghelea


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Verkauf ohne Selbstbedienung


Explanation:
Nu ştiu dacă acesta este termenul consacrat, dar redă sigur sensul.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-01-11 08:56:05 GMT)
--------------------------------------------------

http://216.239.59.104/search?q=cache:MgqpznuKbVoJ:sl.osha.de...

http://www.yatego.com/sportprofishop/p,4021504016300,42f0e77...

Na, că am găsit şi confirmarea!

Bogdan Burghelea
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in GermanGerman

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ada Jones: Da! sau pur si simple Bedienung.
1 hr

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Vollbedienung


Explanation:
Există 3 categorii principale de forme de vânzare:
1) Vollbedienung (v. asistată)
2) Selbstbedienung (v. prin autoservire)
3) Vorwahl (v. combinată - autoservire şi, la solicitarea clientului, asistată)
Mai există şi forme speciale, dar astea nu interesează aici.

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2007-01-11 13:14:45 GMT)
--------------------------------------------------

Deşi, s-ar putea să fie şi Vorwahl(-System) - trebuie să te decizi în funcţie de restuil contextului (pe care eu nu-l am)


    Reference: http://www.fashion-base.de/Essay-Verkaufsgespraech.htm
    Reference: http://72.14.221.104/search?q=cache:-kEFcDXBQWEJ:www.trabert...
Susanna & Christian Popescu
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multumesc!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search