alocatie de stat

Italian translation: assegno familiare per i minori

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:alocatie de stat
Italian translation:assegno familiare per i minori
Entered by: NMTech

05:08 Jul 8, 2009
Romanian to Italian translations [PRO]
Law/Patents - Certificates, Diplomas, Licenses, CVs
Romanian term or phrase: alocatie de stat
alocatie de stat pentru minori
Carmen Lapadat
Romania
assegno familiare per i minori
Explanation:
assegno o prestazione familiare per i minori
Selected response from:

NMTech
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1assegno statale per figli minori
Anca Maria Marin
4 +1assegno familiare per i minori
NMTech
4assegno familiare
Mario Altare
3stipendio dello stato
Gad Kohenov


  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
stipendio dello stato


Explanation:
Una possibilita.

Gad Kohenov
Israel
Specializes in field
Native speaker of: Native in FrenchFrench, Native in HebrewHebrew
Notes to answerer
Asker: Thank you !


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
assegno familiare per i minori


Explanation:
assegno o prestazione familiare per i minori

NMTech
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Multumesc !


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Irina Aelenei: oppure assegno per il nucleo familiare
7 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
assegno familiare


Explanation:
http://www.google.it/search?hl=it&q="alocaţia de stat" "asse...

http://www.regione.piemonte.it/polsoc/immigraz/dwd/rumeno.pd...
(Vedi pag. 79)

Mario Altare
Native speaker of: Italian
Notes to answerer
Asker: Grazie !


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
assegno statale per figli minori


Explanation:
Eventual, se va adăuga o notă a traducătorului în care sunt explicate pe scurt condiţiile în care se acordă aceaastă alocaţie de stat.

--------------------------------------------------
Note added at 9 ore (2009-07-08 15:05:34 GMT)
--------------------------------------------------

Cred că trebuie făcută o diferenţă, totuşi, între alocaţia de stat pt minori acordată în România şi Alocatia pentru nucleul familial:
Alocatia pentru nucleul familial('assegno per il nucleo familiare') se solicita pentru urmatorii membri de familie: solicitantul alocatiei; sotul/sotia solicitantului de care acesta/aceasta nu este despartit/despartita legal; copiii (legitimi, adoptati, naturali recunoscuti, nascuti dintr-o casatorie precedenta a celuilalt sot si incredintati acestuia) si nepotii pe cale ascendenta cu varsta mai mica de 18 ani incredintati spre crestere; copiii majori cu handicap care, din motive fizice sau mentale, se afla in incapacitate de munca; fratii, surorile si nepotii solicitantului, minori sau majori cu handicap, daca sunt orfani de ambii parinti si nu au dreptul la pensie de urmas. Toate aceste persoane fac parte din nucleul familial chiar daca: nu locuiesc impreuna cu solicitantul (cu exceptia copiilor naturali, recunoscuti legal de ambii parinti); nu se afla in intretinerea solicitantului; nu sunt rezidenti in Italia (membrii de familie ai cetateanului strain au dreptul la alocatie daca sunt cetateni comunitari).
http://2007.rgnpress.ro/Social/Alocatiile-de-stat-pentru-cop...

--------------------------------------------------
Note added at 10 ore (2009-07-08 15:19:47 GMT)
--------------------------------------------------

Nu mi se pare a fi acelaşi lucru .....

--------------------------------------------------
Note added at 10 ore (2009-07-08 15:24:29 GMT)
--------------------------------------------------

În plus, în Italia, pentru plata alocaţiei este necesar ca venitul familial să nu depăşească anumite limite, stabilite în fiecare an prin lege. Venitul este constituit din cel al solicitantului şi a tuturor persoanelor care compun nucleul familial.
În cazul alocaţiei de stat pentru minori, acest lucru nu este valabil.

Anca Maria Marin
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 35
Notes to answerer
Asker: Multumesc!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Oana Popovici
48 days
  -> Mulţumesc frumos, Oana! :)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search