toxocaroza cu determinism cutanat

Italian translation: toxocariasi con manifestazioni/lesioni cutanee

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:toxocaroză cu determinism cutanat
Italian translation:toxocariasi con manifestazioni/lesioni cutanee
Entered by: Adina Lazar

14:25 Jul 30, 2010
Romanian to Italian translations [PRO]
Medical (general)
Romanian term or phrase: toxocaroza cu determinism cutanat
diagnostic :toxocaroza cu determinism cutanat

Multumesc !
Carmen Lapadat
Romania
toxocariasi con manifestazioni/lesioni cutanee
Explanation:
"Toxocaroza este o parazitoza intestinala inatlnita frecvent in randul populatiei ce locuieste in mediul rural. Contaminarea copiilor se produce in mod ocazional, parazitii fiind proprii animalelor din gospodarii, in deosebi caini si pisici. Contactul strans al copiilor cu aceste animale favorizeza infestarea. La nivel global are o incidenta relativ scazuta, comparativ cu giardioza, ascariaza sau oxiuraza.
Debutul bolii este brutal prin febra, astenie (oboseala), scadere in greutate. La nivelul pielii subiectul manifesta o simptomatologie alergica insotita de prurit (mancarime) intens. Copilul contaminat poate prezenta: greutate in respiratie (dispnee), hepatomegalie (marire de volum a ficatului) simtita la palpare, semne evocatoare de afectare neurologica sau oftalmologica.
Diagnosticul pozitiv se pune pe baza examenului clinic si paraclinic. Eozinofilia inregistreaza valori alarmante. Afectarea ariei pulmonare se evidentiaza cu ajutorul radiografiei, iar atingerea oculara se remarca prin examen fund-ochi (FO) . "
(http://www.romedic.ro/toxocaroza)

"Le manifestazioni cliniche della toxocariasi umana variano da un’infezione asintomatica ad una forma fulminante cui segue il decesso. I sintomi con cui la malattia si manifesta più frequentemente sono la tosse, la febbre, la dispnea ed altri generalizzati. Mentre l’epatomegalia è frequente, la splenomegalia e la linfoadenopatia sono di più raro riscontro. Le lesioni cutanee (orticaria e noduli) e quelle polmonari sono state descritte in una percentuale variabile di casi."
http://www.antropozoonosi.it/Malattie/Larva migrans visceral...

"DETERMINÍSM s. n. teorie, concepţie şi metodă potrivit căreia toate fenomenele şi procesele naturii, societăţii şi gândirii sunt determinate de anumite condiţii şi cauze, guvernate de legi obiective. (< fr. déterminisme)"
http://www.dexonline.news20.ro/cuvant/determinism.html)

Selected response from:

Adina Lazar
Spain
Grading comment
multumesc frumos !
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1toxocariasi con manifestazioni/lesioni cutanee
Adina Lazar
3Toxocara infection with cutaneous determinisme
Constantinos Faridis (X)


Discussion entries: 1





  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Toxocara infection with cutaneous determinisme


Explanation:
Toxocara infection induces two well-defined syndromes: visceral larva ... as a relatively common infection in the determinism of different conditions, ...
content.karger.com/ProdukteDB/produkte.asp?Aktion...ArtikelNr

Constantinos Faridis (X)
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Adina Lazar: Carmen are nevoie de traducerea în italiană, nu în engleză!!!!!
5 hrs
  -> wrong par language

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
toxocariasi con manifestazioni/lesioni cutanee


Explanation:
"Toxocaroza este o parazitoza intestinala inatlnita frecvent in randul populatiei ce locuieste in mediul rural. Contaminarea copiilor se produce in mod ocazional, parazitii fiind proprii animalelor din gospodarii, in deosebi caini si pisici. Contactul strans al copiilor cu aceste animale favorizeza infestarea. La nivel global are o incidenta relativ scazuta, comparativ cu giardioza, ascariaza sau oxiuraza.
Debutul bolii este brutal prin febra, astenie (oboseala), scadere in greutate. La nivelul pielii subiectul manifesta o simptomatologie alergica insotita de prurit (mancarime) intens. Copilul contaminat poate prezenta: greutate in respiratie (dispnee), hepatomegalie (marire de volum a ficatului) simtita la palpare, semne evocatoare de afectare neurologica sau oftalmologica.
Diagnosticul pozitiv se pune pe baza examenului clinic si paraclinic. Eozinofilia inregistreaza valori alarmante. Afectarea ariei pulmonare se evidentiaza cu ajutorul radiografiei, iar atingerea oculara se remarca prin examen fund-ochi (FO) . "
(http://www.romedic.ro/toxocaroza)

"Le manifestazioni cliniche della toxocariasi umana variano da un’infezione asintomatica ad una forma fulminante cui segue il decesso. I sintomi con cui la malattia si manifesta più frequentemente sono la tosse, la febbre, la dispnea ed altri generalizzati. Mentre l’epatomegalia è frequente, la splenomegalia e la linfoadenopatia sono di più raro riscontro. Le lesioni cutanee (orticaria e noduli) e quelle polmonari sono state descritte in una percentuale variabile di casi."
http://www.antropozoonosi.it/Malattie/Larva migrans visceral...

"DETERMINÍSM s. n. teorie, concepţie şi metodă potrivit căreia toate fenomenele şi procesele naturii, societăţii şi gândirii sunt determinate de anumite condiţii şi cauze, guvernate de legi obiective. (< fr. déterminisme)"
http://www.dexonline.news20.ro/cuvant/determinism.html)



Adina Lazar
Spain
Works in field
Native speaker of: Native in ItalianItalian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 36
Grading comment
multumesc frumos !

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Constantinos Faridis (X): proprio così...avevo sbagliato la lingua
7 hrs
  -> Grazie!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search