semnatura privata

Romanian translation: vezi explicatie

22:52 Apr 7, 2005
Romanian to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Law: Contract(s)
Romanian term or phrase: semnatura privata
Asi dori o explicatie care e diferenta intre documente cu semnatura privata si documente autentice semnate. Fraza este urmatoarea:

Vom prezenta instantei in cadrul probei cu inscrisuri atat documente sub semnatura privata, cat si documente autentice semnate de domnul XX in limba romana, care dovedesc ca acesta cunoaste aceasta limba.
Hezy Mor
Romanian translation:vezi explicatie
Explanation:
"Documentele sub semnatura privata" sunt acele documente pe care a fost depusa o semnatura, insa acel document nu este legalizat (adica nu a fost autentificat de un notar public, sau semnatura persoanei/persoanelor respective nu a/au fost certificata/e de notar ca fiind semnatura acelei persoane care s-a prezentat personal in fata notarului).

"Documentele autentice" sunt acele documente care poarta, de asemenea, o semnatura, insa ulterior au fost legalizate (adica autentificata de un notar sau care poarta certificarea de semnatura data de un notar).

:)
Selected response from:

elenus
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5vezi explicatie
elenus
4see explanation
Mihaela Brooks


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
see explanation


Explanation:
A signature authenticates a writing by identifying the signer with the signed document. When the signer makes a mark in a distinctive manner, the writing becomes attributable to the signer

Witnessing — individuals
43 The signature of the officer witnessing the execution of an instrument by an individual is a certification by the officer that

(a) the individual appeared before and acknowledged to the officer that he or she is the person named in the instrument as transferor, and

(b) the signature witnessed by the officer is the signature of the individual who made the acknowledgment.



Mihaela Brooks
Canada
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
vezi explicatie


Explanation:
"Documentele sub semnatura privata" sunt acele documente pe care a fost depusa o semnatura, insa acel document nu este legalizat (adica nu a fost autentificat de un notar public, sau semnatura persoanei/persoanelor respective nu a/au fost certificata/e de notar ca fiind semnatura acelei persoane care s-a prezentat personal in fata notarului).

"Documentele autentice" sunt acele documente care poarta, de asemenea, o semnatura, insa ulterior au fost legalizate (adica autentificata de un notar sau care poarta certificarea de semnatura data de un notar).

:)

elenus
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search