KudoZ home » Romanian » Tech/Engineering

holtzsurub

Romanian translation: holtzsurub


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:holtzsurub
Romanian translation:holtzsurub
Entered by: Irene S.

22:40 Dec 28, 2003
Romanian to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering
Romanian term or phrase: holtzsurub
Care este forma corecta a acestui surub? Holsurub, Holtsurub, holtzsurub etc.?
L-am gasit sub mai multe forme si nu-mi dau seama care este forma cea mai corecta.
Multumesc anticipat.
Irene S.
holtzsurub
Explanation:
Din cate stiu eu, regulile ortografice sunt cele din DOOP.
IOOP, MDE si DEX nu dau nici un raspuns, nici Dictionarul Politehnic al lui Titeica din 1967. Nici DLRM (1958).

Ca o sugestie, as pastra grafia originala.


Selected response from:

Maricica W.
Grading comment
Multumesc amandurora.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Holzsurub
Susanna & Christian Popescu GbR
4surub autofiletant
Dan Marasescu
2holtzsurubMaricica W.


  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
surub autofiletant


Explanation:
Asta e forma oficiala. Dar, daca vrei sa cumperi, la magazin e "holsurub". :)

Dan Marasescu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 89

33 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
holtzsurub


Explanation:
Din cate stiu eu, regulile ortografice sunt cele din DOOP.
IOOP, MDE si DEX nu dau nici un raspuns, nici Dictionarul Politehnic al lui Titeica din 1967. Nici DLRM (1958).

Ca o sugestie, as pastra grafia originala.




Maricica W.
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 36
Grading comment
Multumesc amandurora.

7 days   confidence: Answerer confidence 5/5
Holzsurub


Explanation:
Variantele date sunt cele "fonetice". Ortografia corecta - care tine cont si de cea din germana, din care provine - e HOLZSURUB.

Susanna & Christian Popescu GbR
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 24