KudoZ home » Romanian to English » Accounting

aviz de debit

English translation: debit advice


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:aviz de debit
English translation:debit advice
Entered by: Florin Hulubei

06:39 Apr 22, 2008
Romanian to English translations [PRO]
Bus/Financial - Accounting / comert retail
Romanian term or phrase: aviz de debit
notificare trimisa de client privind diferentele de pret si cantitate sau returul de marfuri...
Florin Hulubei
debit advice
Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 10 minute (2008-04-22 06:49:27 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.bankforeningen.se/upload/aftdeb_001.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 12 ore (2008-04-22 19:32:41 GMT)
--------------------------------------------------

Integrarea sistemelor informatice de gestiune pe Internet
131
- DELJIT: livrare „chiar-la-timp" (just-in-time delivery);
- DELFOR: previziune de livrare (delivery forecast);
- REQQTE: cerere de cotaŃie de preŃ (request quotation);
- QUOTES: răspuns la cererea de cotaŃie (quotation response);
- PAYORD: ordin de plată (payment order);
- REMADV: preaviz de credit (remote advice);
- CREADV: aviz de credit (credit advice);
- DEBADV: aviz de debit (debit advice);
- IFTMFR: cadrul general al mesajelor de fraht (internaŃional freight
Selected response from:

Corina Cristea
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2debit advice
Corina Cristea
3debit noteMonika Silea


Discussion entries: 1





  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5

9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
debit advice


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 10 minute (2008-04-22 06:49:27 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.bankforeningen.se/upload/aftdeb_001.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 12 ore (2008-04-22 19:32:41 GMT)
--------------------------------------------------

Integrarea sistemelor informatice de gestiune pe Internet
131
- DELJIT: livrare „chiar-la-timp" (just-in-time delivery);
- DELFOR: previziune de livrare (delivery forecast);
- REQQTE: cerere de cotaŃie de preŃ (request quotation);
- QUOTES: răspuns la cererea de cotaŃie (quotation response);
- PAYORD: ordin de plată (payment order);
- REMADV: preaviz de credit (remote advice);
- CREADV: aviz de credit (credit advice);
- DEBADV: aviz de debit (debit advice);
- IFTMFR: cadrul general al mesajelor de fraht (internaŃional freight

Corina Cristea
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU
1 day4 hrs
  -> Multumesc, Rodica!

agree  Lia Sabau
10 days
  -> Multumesc,Lia!