KudoZ home » Romanian to English » Accounting

stornare chirie afernta lunii martie

English translation: rent (advanced payment) cancelling


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:stornare chirie afernta lunii martie
English translation:rent (advanced payment) cancelling
Entered by: Radu DANAILA

14:52 Feb 10, 2009
Romanian to English translations [PRO]
Bus/Financial - Accounting / financil/accounting
Romanian term or phrase: stornare chirie afernta lunii martie
returnare a platii platite in avans
emi_s
Romania
rent (advanced payment) cancelling
Explanation:
Referinta pentru stornare:
http://www.proz.com/kudoz/romanian_to_english/economics/8802...



--------------------------------------------------
Note added at 46 mins (2009-02-10 15:38:26 GMT)
--------------------------------------------------

Cu placere, dar inca nu inchide intrebarea, poate ca mai sunt colegi care au opinii :-)
Selected response from:

Radu DANAILA
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1rent prepayment cancellation/rent deposit refundAnca Nitu
3 +1Rent deposit return
Emil Niculescu
3 +1rent (advanced payment) cancelling
Radu DANAILA


  

Answers


36 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
rent (advanced payment) cancelling


Explanation:
Referinta pentru stornare:
http://www.proz.com/kudoz/romanian_to_english/economics/8802...



--------------------------------------------------
Note added at 46 mins (2009-02-10 15:38:26 GMT)
--------------------------------------------------

Cu placere, dar inca nu inchide intrebarea, poate ca mai sunt colegi care au opinii :-)

Radu DANAILA
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 36
Notes to answerer
Asker: multumesc mult


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ciprian - Vasile Popescu
11 mins
  -> multumesc!

agree  RODICA CIOBANU: absolut
55 mins
  -> multumesc!

disagree  Anca Nitu: cancellation not cancelling, and there is no such thing as an advanced payment in accounting it's called an advance payment or correctly a "deposit" or a "prepayment" - toata expresia dvs este in Romgleza sa nu va suparati
4 hrs
  -> nu ma supar ...

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Rent deposit return


Explanation:
Din experienta in State.

Emil Niculescu
United States
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in EnglishEnglish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Nitu: suna ca si in limba engleza :) - as inlocui return cu refund insa
4 hrs

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
rent prepayment cancellation/rent deposit refund


Explanation:
in engleza - daca e stornare - eventual cu un cec postdatat sau ceva asemantor
"stornare" este operatia contabila

STORNÁ, stornez, vb. I. Tranz. A rectifica o înregistrare contabilă greşit făcută în cartea sau în jurnalul de contabilitate al unei întreprinderi, prin adăugarea sau scăderea unei sume echivalente cu cea greşită. – Din it. stornare.

daca e din punctul de vedere al chiriasul se cheama ramburs

"rent deposit/prepayment refund"


Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 76

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Diaconu: aş spune rent deposit refund
14 mins
  -> multumesc - dar depinde de modalitatea de plata