expert contabil

English translation: chartered accountant

Romanian term or phrase:expert contabil
English translation:chartered accountant
Entered by: Mihaela Roman

03:22 Jan 15, 2004
Romanian to English translations [PRO]
Bus/Financial
Romanian term or phrase: expert contabil
am si expert contabil si contabil autorizat. As avea nevoie de traducerea ambilor termeni. Multumesc anticipat
Mihaela Roman
Romania
chartered accountant
Explanation:
certified accountant- contabil autorizat
Selected response from:

Cristina Moldovan do Amaral
United States
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +7chartered accountant
Cristina Moldovan do Amaral
5certified accountant
Cristian Nicolaescu
4 +1chartered certified accountant
Mihaela Sinca


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +7
chartered accountant


Explanation:
certified accountant- contabil autorizat

Cristina Moldovan do Amaral
United States
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 355

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Rodica Levitchi: chartered accountant (UK) = public accountant (US) + certified public accountant (CPA)
3 hrs

agree  Ioana Bostan
5 hrs

agree  Cristiana Coblis: certified accountat (contabil autorizat), chartered accountant (expert contabil autorizat), certified public accounant (SUA. contabil autorizat de stat). Toti cu examene de specialitate si membrii ai Asociatiei Contabililor Autorizati :)
5 hrs

agree  Oana Dorobantu
6 hrs

agree  Bogdan Burghelea
8 hrs

agree  Susanna & Christian Popescu GbR
9 hrs

agree  Anca Nitu
13 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
chartered certified accountant


Explanation:
and certified accountant


    Reference: http://www.prospects.ac.uk/downloads/occprofiles/profile_pdf...
Mihaela Sinca
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 477

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Rodica Levitchi: cu aceeasi diferenta, US: (certified) public accountant
15 mins

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
certified accountant


Explanation:
de remarcat:
certified accountant = expert contabil in SUA
chartered accounted = expert contabil in UK

certified general accounted = contabil autorizat

vezi http://members.aol.com/Coremgt/Cross.htm#Chartered_Accountan...

vezi definitii pe EURODICAUTOM, LOGOS

http://216.239.59.104/search?q=cache:DnGmb7v_SJUJ:postscript...

expertul contabil este absolvent de facultate (finante de ex.) care dupa cativa ani de practica a dat examenul de expert contabil si are diploma de expert contabil pe cand contabilul autorizat are numai liceul si a dat examenul de contabil si a obtinut diploma de contabil autorizat

Cristian Nicolaescu
Native speaker of: Romanian
PRO pts in pair: 414