KudoZ home » Romanian to English » Business/Commerce (general)

conventie de dare in folosinta

English translation: commissioning agreement


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:convenţie de dare in folosinţă
English translation:commissioning agreement
Entered by: Valentin Alupoaie

11:05 Dec 20, 2005
Romanian to English translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
Romanian term or phrase: conventie de dare in folosinta
este corect reagent agreement plan?
Elena Matei
commissioning agreement
Explanation:
Dare în folosinţă e commissioning...
Selected response from:

Valentin Alupoaie
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +7commissioning agreement
Valentin Alupoaie
3use agreement
Dan Butuza


Discussion entries: 1





  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +7
commissioning agreement


Explanation:
Dare în folosinţă e commissioning...

Valentin Alupoaie
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elizabeth Rudin
2 mins
  -> Mulţumesc

agree  xxxeugenman
23 mins
  -> Mulţumesc

agree  Dan Butuza: da, n-am vazut raspunsul tau, Valentin!
24 mins
  -> Mulţumesc

agree  xxxeVerbum
36 mins
  -> Mulţumesc

agree  Cristina Chaplin
39 mins
  -> Mulţumesc

agree  Marcella Magda
5 hrs
  -> Mulţumesc

agree  Bogdan Burghelea
9 hrs
  -> Mulţumesc

35 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
use agreement


Explanation:
In conditiile in care nu prea exista context, m-am gandit doar la aceasta varianta.

Dan Butuza
Romania
Native speaker of: Romanian