KudoZ home » Romanian to English » Electronics / Elect Eng

cu neutrul izolat

English translation: insulated neutral wire

19:03 Oct 5, 2004
Romanian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
Romanian term or phrase: cu neutrul izolat
aparat pentru identificarea punerilor la pamant in retelele electrice de distributie de medie tensiune cu neutrul izolat

multumesc
Cristina Moldovan do Amaral
United States
English translation:insulated neutral wire
Explanation:
Elvira aproape ca a nimerit, dar asta este termenul cel mai adecvat.
Selected response from:

Hezy Mor
Grading comment
multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3insulated neutral wire
Hezy Mor
3isolated null conductor
Elvira Stoianov


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
isolated null conductor


Explanation:
daca nu ma insel, dar e doar un guess, si mi-e cam somn :(

Elvira Stoianov
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 20

40 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
insulated neutral wire


Explanation:
Elvira aproape ca a nimerit, dar asta este termenul cel mai adecvat.

Hezy Mor
Works in field
Native speaker of: Native in HebrewHebrew
PRO pts in category: 24
Grading comment
multumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Diaconu
10 hrs
  -> merci !!

agree  Dan Dascalescu
1 day 15 hrs
  -> multumesc

agree  Bogdan Burghelea
2 days 11 hrs
  -> multumesc