KudoZ home » Romanian to English » Engineering: Industrial

camin colector pentru apa

English translation: water-accumulating tank


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:camin colector pentru apa
English translation:water-accumulating tank
Entered by: Sinziana Paltineanu

13:02 Jul 27, 2005
Romanian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial
Romanian term or phrase: camin colector pentru apa
Lucrarea a constat dintr-un camin colector pentru apa cu produs petrolier, echipat cu pompe si sistem automatizat de pornire.
lianal
water-accumulating tank
Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 2 days 1 hr 43 mins (2005-07-29 14:45:30 GMT)
--------------------------------------------------

sau simplu, accumulating tank.
http://www.greensail.ru/english/projects/snowclean/index.sht...
Selected response from:

Sinziana Paltineanu
Grading comment
e OK asa

4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1storage tank
mariamanuela
4water collector
ANCA NEGESCU
4water-accumulating tankSinziana Paltineanu
2septic tank
Valentin Alupoaie


  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
water collector


Explanation:
.

ANCA NEGESCU
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

37 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
septic tank


Explanation:
nu stiu exact daca cele doua sunt sinonime

Tehno Patent
camin colector sau fosa septica. Pentru terase si balcoane, pretul acestora este
de 100 EU / mp inclusiv TVA si include finisaj cu gresie portelanata. ...
www.tehnopatent.go.ro/preturi.htm - 11k - În Cache - Pagini similare

linkul asta asa pare sa sugereze. pacat ca nu poate fi accesat...

HTH

Valentin Alupoaie
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  ANCA NEGESCU: nu sunt sinonime
44 mins

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
storage tank


Explanation:
sint doua variante mai jos:

din al doilea link:
That underground storage tank (UST) contains petroleum, any petroleum-based substance, or a liquid hazardous substance.


    Reference: http://www.google.com/search?hl=en&lr=&q=tank+for+storing+wa...
    Reference: http://www.iwrc.org/summaries/RFUST.cfm
mariamanuela
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogdan Honciuc
59 mins
  -> thanks!

2 days1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
water-accumulating tank


Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 2 days 1 hr 43 mins (2005-07-29 14:45:30 GMT)
--------------------------------------------------

sau simplu, accumulating tank.
http://www.greensail.ru/english/projects/snowclean/index.sht...

Sinziana Paltineanu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
e OK asa