KudoZ home » Romanian to English » Engineering (general)

macara portic

English translation: gantry crane


19:04 Jan 16, 2008
Romanian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
Romanian term or phrase: macara portic
Contextul e urmatorul:

cu urmatoarele garantii consituite in favoarea bancii:
.....

d) garantrie reala mobiliara fara deposedare asupra "macara portic" Q-15/8/t x 23/36 ml, fabricatie 8997/1983, inregisrata sun nr. .... proprietatea imprumutantului.

Multumesc Anticipat
Irina Adams
United States
English translation:gantry crane
Explanation:
l-am gasit pe site-ul facultatii de nave galati, unarticol incare era tradus in engleza din romaneste
mai caut si voi reveni

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2008-01-16 19:16:31 GMT)
--------------------------------------------------

ANALIZA EXPERIMETALĂ A TENSIUN ILOR STATICE ŞI DINAMICE PENTRU O MACARA PORTIC



KŰMBETLIAN G.a, PERIDE N.b, RADOIU B.b, a Constanta Maritime University, Constanta, Romania, bOvidius University of Constanta, Constanta, Romania



Abstract. This paper present the results of experimental analysis of strians and stresses for the gantry crane of S.C. ²2x1 HOLDING CAPE MIDIA SHIPYARD² S.A., during after repair quality check.





--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs (2008-01-17 03:06:52 GMT)
--------------------------------------------------

pt alicia75 : gallery=portic in altadict.com pt ca e si inromaneste : portic sau galerie; site-ul indicat, umt.ro, da doar cuvantul in romaneste si nicidecum nu indica ca traducerea lui macara portic ar fi gallery crane
Selected response from:

mariamanuela
Grading comment
multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1gantry crane
mariamanuela
4 -2gallery crane
Alisia75


Discussion entries: 1





  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -2
gallery crane


Explanation:
http://www.altadict.ro/


Alisia75
United States
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  mariamanuela: nu am gasit tipul asta special de crane nicaieri;gallery=portic in altadict.com pt ca e si inromaneste : portic sau galerie; site-ul indicat, umt.ro, da doar cuvantul in romaneste si nicidecum nu indica ca traducerea lui macara portic ar fi gallery crane
52 mins
  -> port=gallery; www.aladict.ro, de asemenea daca vrea poate folosi si Portal Crane, or harbour crane dar asta mai mult asezata in apa. Am atasat un site unde am gasit despre macarale.http://www.umt.ro/produse/macarale/portuara.htm

disagree  Anca Nitu: a machine translation as a reference? no self respecting translator would use it ! the translation is btw completely wrong there is no such thing as a gallery crane!/mariamanuela did and I added some links a while back
14 hrs
  -> If you think is wrong please give the right translation...

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
gantry crane


Explanation:
l-am gasit pe site-ul facultatii de nave galati, unarticol incare era tradus in engleza din romaneste
mai caut si voi reveni

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2008-01-16 19:16:31 GMT)
--------------------------------------------------

ANALIZA EXPERIMETALĂ A TENSIUN ILOR STATICE ŞI DINAMICE PENTRU O MACARA PORTIC



KŰMBETLIAN G.a, PERIDE N.b, RADOIU B.b, a Constanta Maritime University, Constanta, Romania, bOvidius University of Constanta, Constanta, Romania



Abstract. This paper present the results of experimental analysis of strians and stresses for the gantry crane of S.C. ²2x1 HOLDING CAPE MIDIA SHIPYARD² S.A., during after repair quality check.





--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs (2008-01-17 03:06:52 GMT)
--------------------------------------------------

pt alicia75 : gallery=portic in altadict.com pt ca e si inromaneste : portic sau galerie; site-ul indicat, umt.ro, da doar cuvantul in romaneste si nicidecum nu indica ca traducerea lui macara portic ar fi gallery crane

Example sentence(s):
  • ANALIZA EXPERIMETALĂ A TENSIUN ILOR STATICE ŞI DINAMICE PENTRU O MACARA PORTIC

    Reference: http://www.univ-ovidius.ro/imim/VOLUME_IV_NUMBER_1_FASCICLE_...
mariamanuela
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
multumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Nitu: http://en.wikipedia.org/wiki/Gantry_crane, iar macaraua e "portal" nu "portic" http://www.kwesto.ro/Module/9449
20 hrs
  -> multumesc ! :)