KudoZ home » Romanian to English » Finance (general)

angajare cheltuiala

English translation: expense made


07:49 Jul 5, 2007
Romanian to English translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / audit financiar
Romanian term or phrase: angajare cheltuiala
După ce bunurile au fost recepţionate şi înregistrate în patrimoniul unităţilor şcolare, inspectoratele şcolare, după ce au fost respectate prevederile legale privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea, efectuează plata furnizorilor în baza facturilor emise conform contractelor economice de achiziţii publice încheiate.

Cu multumiri,
Tweety
Lavinia Pirlog
Romania
English translation:expense made
Explanation:
Eventual aşa

Nu sunt sigură unde se plasează cheltuială în paragraful indicat, probabil după ...angajarea, ...

... privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea, ....

Există numeroase exemple pe google pentru "expense-expenses made".
Selected response from:

Maria Tulbure
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1expenses incurredAnca Nitu
3 +2expense made
Maria Tulbure


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
expense made


Explanation:
Eventual aşa

Nu sunt sigură unde se plasează cheltuială în paragraful indicat, probabil după ...angajarea, ...

... privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea, ....

Există numeroase exemple pe google pentru "expense-expenses made".


    Reference: http://ato.gov.au/corporate/content.asp?doc=/content/37434.h...
Maria Tulbure
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogdan Burghelea
2 hrs

agree  anamaria bulgariu: A bit blurry.
6 hrs

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
expenses incurred


Explanation:
Domaine(s) : - comptabilité
comptabilité générale
- finance


français


engager une dépense loc. v.
Équivalent(s) English incur, to



Définition :
Utiliser de l'argent à une fin particulière.


Sous-entrée(s) :
synonyme(s)
engager v.

terme(s) à éviter
encourir une dépense
GDT

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 196

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU
16 hrs