KudoZ home » Romanian to English » Finance (general)

stingerea datoriei

English translation: debt pay off /full payment of debt


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:stingerea datoriei
English translation:debt pay off /full payment of debt
Entered by: Mihaela Ghiuzeli

12:13 Nov 2, 2008
Romanian to English translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
Romanian term or phrase: stingerea datoriei
o întârziere a plăţii de peste ........ zile duce la suspendarea contractului, până la stingerea datoriei.
Victor Rush
Romania
debt pay off
Explanation:
Eu asta inteleg.http://www.thefreedictionary.com/pay off
Selected response from:

Mihaela Ghiuzeli
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3full payment of the debt
Nina Iordache
4 +3debt pay off
Mihaela Ghiuzeli
4 +1debt settlement
Rose Marie Matei
5estinguishment of debt
adami


Discussion entries: 4





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
estinguishment of debt


Explanation:
v. http://www.answers.com/topic/early-extinguishment-of-debt

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2008-11-02 12:17:23 GMT)
--------------------------------------------------

am tastat gresit, extinguishment, cu X

adami
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 25

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  liviu roth: exista acest termen, dar se foloseste in alt context
14 hrs

26 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
full payment of the debt


Explanation:
Sau asa.

Nina Iordache
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 63

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  liviu roth: "pay in full", cam asta ar insemna achitarea(stingerea) datoriei
13 hrs
  -> Sigur! Multumesc, Liviu!

agree  RODICA CIOBANU
21 hrs
  -> Multumesc mult, Rodica!

agree  wordbridge
6 days
  -> Multumesc frumos, Victor!

42 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
debt pay off


Explanation:
Eu asta inteleg.http://www.thefreedictionary.com/pay off

Mihaela Ghiuzeli
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Laurentiu Constantin: Este foarte bun si 'debt pay off', insa as spune ca intr-un context mai putin formal decat un contract (cum pare sa fie vorba in exemplul dat de intrebare)
5 hrs
  -> Posibil desi americanii il folosesc si in contexte mai formalehttp://www.locallender.info/consumer-banking/mortgage/mortga...

agree  liviu roth: "debt payoff" este foarte folosit in US(!) in contexte formale si formulare de imprumut
13 hrs
  -> Multumesc Liviu !

agree  Monica Anastase: asa este, si eu am intalnit "debt payoff" in contracte romanesti traduse in eng de firme de avocati.
17 hrs
  -> Multumesc Monica !

agree  RODICA CIOBANU
21 hrs
  -> Multumesc Rodica !

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
debt settlement


Explanation:
http://www.investorwords.com/4511/settle.html
http://www.franklindebtrelief.com/
settle = acquit oneself of, clear, discharge, liquidate, pay, quit, square (up) http://dictionary.reverso.net/english-synonyms/settle

http://www.payplan.com/debt-library/debt-management-full-and...


Rose Marie Matei
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Laurentiu Constantin
1 hr