KudoZ home » Romanian to English » History

iubitor de cultură autodidact

English translation: self-taught / autodidact culture lover


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:iubitor de cultură autodidact
English translation:self-taught / autodidact culture lover
Entered by: adinag

06:26 Jul 2, 2008
Romanian to English translations [PRO]
Science - History / bibliografie
Romanian term or phrase: iubitor de cultură autodidact
Tipăriturile respective, multe dintre ele cu ex-libris-ul lui Adalbert Cserni (ex-libris-uri manuscrise sau ştampilate), sau cu sublinieri făcute de către acelaşi iubitor de cultură autodidact, relevă în acelaşi timp multiplele relaţii profesionale pe care Cserni le-a întreţinut pe parcursul anilor 1890-1912, cu importante personalităţi ale cercetării istoriei romane, contemporane lui.
adinag
self-taught / autodidact culture lover
Explanation:
Pentru autodidact se mai foloseste si "self educated"
Selected response from:

Naty2008
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3self-taught / autodidact culture loverNaty2008
4 +1self-taught culture enthusiast
Cornelia Serban


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
self-taught / autodidact culture lover


Explanation:
Pentru autodidact se mai foloseste si "self educated"

Naty2008
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogdan Burghelea
0 min
  -> Multumesc!

agree  Cornelia Serban
13 mins
  -> Multumesc!

agree  anamaria bulgariu
44 mins
  -> Multumesc!

23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
self-taught culture enthusiast


Explanation:
o altă variantă posibilă

Cornelia Serban
Canada
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU
1 day1 hr
  -> Mulţumesc :)