KudoZ home » Romanian to English » Human Resources

marca angajatului

English translation: internal ID number / internal number


15:34 Nov 5, 2008
Romanian to English translations [PRO]
Human Resources / cap de tabel la un stat de plata
Romanian term or phrase: marca angajatului
reprezinta o coloana din statul de plata
RODICA CIOBANU
Romania
English translation:internal ID number / internal number
Explanation:
Este un numar de ordine sub care este inregistrat angajatul in Registrul salariatilor sau de acorda in functie de locul de munca/ pozitie ocupata in departament/ studii si care trebuie mentionat in orice acte oficiale/ cereri/ solicitari ale angajatului fata de companie .
Selected response from:

Irina Lazarescu
Romania
Grading comment
multumesc mult, Irina
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3internal ID number / internal number
Irina Lazarescu
3employee brand
Ramona Delcea


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
employee brand


Explanation:
Nu stiu daca si in contextul tau se aplica aceeasi idee ca cea de mai jos, in care caz se vorbeste intr-adevar de "employee brand":
"Specialistii din domeniul resurselor umane au inceput de ceva timp sa vorbeasca despre conceptul de "marca a angajatului". Marile companii stiu sa creeze "marca angajatului". Aceasta cuprinde valorile, politica si comportamentele propice pentru atingerea obiectivului de a atrage, motiva si retine angajati prezenti sau potentiali. Aceasta marca a angajatului nu are menirea doar de a sustine faptul ca angajatii unei companii sunt buni sau ca organizatia le ofera sanse egale de crestere profesionala, ci sustine cum anume se simte un angajat intr-o companie, inseamna transpunerea caracterului organizatiei in profilul angajatului, internalizarea valorilor companiei de catre angajat.
O marca a angajatului care doar afirma faptul ca o companie este un loc placut unde sa lucrezi, fara insa a se delimita si deosebi de alte companii similare nu-si va atinge obiectivul initial, acela de a atrage candidatii potriviti. Sensul acestui concept sciteste mai departe."
http://business.rol.ro/content/view/37519/3/


    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Employee_branding
Ramona Delcea
Belgium
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
internal ID number / internal number


Explanation:
Este un numar de ordine sub care este inregistrat angajatul in Registrul salariatilor sau de acorda in functie de locul de munca/ pozitie ocupata in departament/ studii si care trebuie mentionat in orice acte oficiale/ cereri/ solicitari ale angajatului fata de companie .

Irina Lazarescu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
multumesc mult, Irina
Notes to answerer
Asker: cred ca raspunsul tau ar fi foarte bun pentru "numarul matricol", marca am aflat ca este un numar care reflecta pozitia angajatului in organigrama unei companii, de exemplu nr. 1 din departamentul M, sa zicem. Marca in acest caz este 1M


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrei Ersek
1 min

agree  Anca Nitu: employee ID in contextul dat ( coloana de contabilitate)
10 mins

agree  Iosif JUHASZ
1 hr