KudoZ home » Romanian to English » Human Resources

salariu tarifar

English translation: basic pay/ basic wage


15:35 Nov 5, 2008
Romanian to English translations [PRO]
Human Resources / cap de tabel al unui stat de plata
Romanian term or phrase: salariu tarifar
reprezinta o coloana a statului de plata
RODICA CIOBANU
Romania
English translation:basic pay/ basic wage
Explanation:
"salariu tarifar" reprezinta salariul de incadrare / de baza, respectiv suma inscrisa in contractul individual de munca, fara sporuri, indemnizatii sau alte adaosuri.
Selected response from:

Ramona Delcea
Belgium
Grading comment
multumesc mult
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1basic pay/ basic wage
Ramona Delcea
4standard wage rateAnca Nitu


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
basic pay/ basic wage


Explanation:
"salariu tarifar" reprezinta salariul de incadrare / de baza, respectiv suma inscrisa in contractul individual de munca, fara sporuri, indemnizatii sau alte adaosuri.



    Reference: http://www.expertizacontabila.ro/dictionar/s
    Reference: http://www.ilo.org/ilolex/cgi-lex/convde.pl?R187
Ramona Delcea
Belgium
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
multumesc mult

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mary Stefan: basic wages
4 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
standard wage rate


Explanation:
http://www.conta.ro/dictionar_online_salariu tarifar.html
salariu tarifar 1 Reprezinta salariul de incadrare / de baza, respectiv suma inscrisa in contractul individual de munca, fara sporuri, alte indemnizatii sau adaosuri
http://books.google.ca/books?id=vT5agE7b_CsC&pg=PA759&lpg=PA...
standard wage rate
normal or base salary of an employee before any overtime or premium pay is computed.
http://www.allbusiness.com/glossaries/standard-wage-rate/495...

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 32