reintregire

English translation: reinstatement of the insured amount

Romanian term or phrase:reintregire
English translation:reinstatement of the insured amount
Entered by: Cristiana Malinas

18:27 Nov 20, 2006
Romanian to English translations [PRO]
Bus/Financial - Insurance
Romanian term or phrase: reintregire
orice eveniment survenit ulterior va fi exclus de la asigurare, daca nu s-a operat o reintregire a sumei asigurate.

Multumesc
Cristiana Malinas
Romania
reinstatement of the insured amount
Explanation:
E vorba de faptul ca asiguratorul reduce suma asigurata cu valoarea ultimei daunei platite. Dupa fiecare dauna suma asigurata scade cu valoarea daunei, iar daca beneficiarul asigurarii doreste sa fie asigurat cu suma initiala, va trebui sa plateasca diferenta.

http://www.automotorclub.com/articole/CASCO/index_3.htm

http://www.aon.com/ca/en/individuals/glossary/default.jsp
Selected response from:

C. Roman
Spain
Grading comment
Multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1additional premium
Elena Mohammadi
4 +2reinstatement of the insured amount
C. Roman
3 +2reinstatement of the insured amount
anca mesco
4(insurance)premium
Andreea Bostan


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(insurance)premium


Explanation:
Cred ca se refera la suma platibila de catre beneficiar. Nu foarte sigura. Spunemi te rog aceasta "reintregire" se refera la efectuarea platii integral?

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-11-20 19:34:55 GMT)
--------------------------------------------------

PS. "spune-mi" vad ca am mancat o liniuta :)

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-11-20 19:36:37 GMT)
--------------------------------------------------

any future claim/event shall not be insured if a premium has not been added to the insured amount

Example sentence(s):
  • http://www.google.co.uk/search?num=50&hl=en&lr=lang_en|lang_fr|lang_it|lang_ro|lang_es&oi=definer&q=define:insurance+premium&defl=en
Andreea Bostan
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: Nu stiu. E singurul context...nu mai mentioneaza nicaieri termenul

Asker: Nici o problema, nu imi inchipuiam ca nu stii cum se scrie...:-)) Se mai intampla..


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
reinstatement of the insured amount


Explanation:
E vorba de faptul ca asiguratorul reduce suma asigurata cu valoarea ultimei daunei platite. Dupa fiecare dauna suma asigurata scade cu valoarea daunei, iar daca beneficiarul asigurarii doreste sa fie asigurat cu suma initiala, va trebui sa plateasca diferenta.

http://www.automotorclub.com/articole/CASCO/index_3.htm

http://www.aon.com/ca/en/individuals/glossary/default.jsp

C. Roman
Spain
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in SpanishSpanish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Multumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Nitu
1 hr
  -> Mulţumesc, Anca.

agree  Bogdan Burghelea
2 hrs
  -> Mulţumesc,

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
reinstatement of the insured amount


Explanation:
Reinstatement Premium - A pro rata reinsurance premium is charged for the reinstatement of the amount of reinsurance coverage that was reduced as the result of a reinsurance loss payment under a catastrophe cover.


    Reference: http://www.financial-ombudsman.org.uk/publications/ombudsman...
    Reference: http://www.captive.com/service/signetstar/GlosRein.html
anca mesco
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  C. Roman: Asta da empatie! Aceeasi sugestie, in acelasi moment ;-)
26 mins
  -> intr/adevar :) si pe mine m/a surprins

agree  Anca Nitu
1 hr
  -> multumuesc

agree  Bogdan Burghelea
2 hrs
  -> multumesc

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
additional premium


Explanation:
traducerea ar suna cam asa: the cover (or the insurance) does not apply to any subsequent event, unless any additional premium (of insurance) has been agreed.
cred ca cei specializati in dreptul englez sunt de acord,

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2006-11-20 20:35:02 GMT)
--------------------------------------------------

cred ca este vorba pur si simplu de "extra cover" pentru alte evenimente decat cele asigurate initial care poate fi acceptata prin plata unei sume adaugata la platile cuvenite anterior.

Elena Mohammadi
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogdan Burghelea
1 hr