KudoZ home » Romanian to English » Law: Contract(s)

Contract individual de muncă

English translation: Employment Contract


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:Contract individual de muncă
English translation:Employment Contract
Entered by: Andreea Vertes

06:19 Jul 3, 2008
Romanian to English translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
Romanian term or phrase: Contract individual de muncă
nu ştiu ce să aleg:
Individual employment contract
Individual labour contract
Individual employment agreement
Individual labour agreement

Care dintre acestea (if any...) credeţi că este mai uzitat?
Vă mulţumesc!
Andreea Vertes
Romania
Employment Contract
Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 29 mins (2008-07-03 06:49:08 GMT)
--------------------------------------------------

or contract of employment

http://www.google.co.uk/search?sourceid=navclient&hl=en-GB&i...

--------------------------------------------------
Note added at 31 mins (2008-07-03 06:51:44 GMT)
--------------------------------------------------

Se foloseşte fără "individual", se subînţelege. Dacă ai contract collectiv de muncă atunci este "collective agreemenet".

--------------------------------------------------
Note added at 32 mins (2008-07-03 06:52:35 GMT)
--------------------------------------------------

agreement, trebuia să fie... dar am o viteză azi...

--------------------------------------------------
Note added at 36 mins (2008-07-03 06:56:26 GMT)
--------------------------------------------------

Un link util: http://www.berr.gov.uk/employment/employment-legislation/emp...
Selected response from:

MMFORREST
United Kingdom
Grading comment
Vă mulţumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +8Employment Contract
MMFORREST
4 +2Individual labour contract
Oana Apetrei


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Individual labour contract


Explanation:
eu pe asta il folosesc, dar cred ca nu sunt gresite nici celelalte variante

Oana Apetrei
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxsavaria
13 mins

agree  RODICA CIOBANU
1 day4 hrs

28 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +8
Employment Contract


Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 29 mins (2008-07-03 06:49:08 GMT)
--------------------------------------------------

or contract of employment

http://www.google.co.uk/search?sourceid=navclient&hl=en-GB&i...

--------------------------------------------------
Note added at 31 mins (2008-07-03 06:51:44 GMT)
--------------------------------------------------

Se foloseşte fără "individual", se subînţelege. Dacă ai contract collectiv de muncă atunci este "collective agreemenet".

--------------------------------------------------
Note added at 32 mins (2008-07-03 06:52:35 GMT)
--------------------------------------------------

agreement, trebuia să fie... dar am o viteză azi...

--------------------------------------------------
Note added at 36 mins (2008-07-03 06:56:26 GMT)
--------------------------------------------------

Un link util: http://www.berr.gov.uk/employment/employment-legislation/emp...

MMFORREST
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Vă mulţumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Monika Silea: pentru *contract of employment* http://www.businessdictionary.com/definition/contract-of-emp...
7 mins
  -> Mulţumesc, Monika.

agree  Emina Popovici
29 mins
  -> Mulţumesc, Emina.

agree  Rose Marie Matei
1 hr
  -> Mulţumesc, Rosematei.

agree  Nina Iordache: Absolut!
3 hrs
  ->  Mulţumesc, Nina.

agree  Iosif JUHASZ
7 hrs
  -> Mulţumesc, Iosif .

agree  Anca Nitu
9 hrs
  -> Mulţumesc, Anca.

agree  wordbridge
2 days3 hrs
  -> Mulţumesc, Victor.

agree  Cristina Bolohan
983 days
  -> Mulţumesc, Cristina!!!! :)