KudoZ home » Romanian to English » Law: Contract(s)

sediu secundar

English translation: Auxiliary Office/Secondary Office


13:48 Nov 14, 2008
Romanian to English translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
Romanian term or phrase: sediu secundar
societatea comerciala avand sediul secundar in...
soniamina
English translation:Auxiliary Office/Secondary Office
Explanation:
http://www.afdevinfo.com/htmlreports/org/org_45222.html

Branch Office merge pentru Birourile din alte tari ale unei firme sau banci:
http://www.archnet.org/library/sites/one-site.jsp?site_id=15...
http://www.rikvin.com/Singapore-Branch-Office-Registration.h...

agency/branch:
http://www.banking.state.tx.us/forms/apforforeignbankcorp1-7...

iar despre sediile interne ale bancilor, cred ca ele se numesc agencies, deci lucrurile sunt un pic mai complicate...

branch (office) sucursala/filiala
branch (office);subsidiary filiala
branch bank filiala bancara

in fine, pentru secondary office:

http://www.amicusattorney.com/support/trg/SmallFirm/Secondar...
Selected response from:

Nina Iordache
Romania
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3Auxiliary Office/Secondary Office
Nina Iordache
4 +2branch officeŞtefania Iordan


Discussion entries: 9





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
branch office


Explanation:
Prin sediu secundar se intelege o sucursala, agentie, reprezentanta sau alta asemenea unitate fara personalitate juridica, inclusiv sediile permanente definite de art. 8 din Codul fiscal
http://ftoddrealty.com/Glossary/B.htm

Ştefania Iordan
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Diaconu
21 hrs
  -> Multumesc!

agree  Anca Nitu
3 days10 hrs
  -> Multumesc!

34 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
Auxiliary Office/Secondary Office


Explanation:
http://www.afdevinfo.com/htmlreports/org/org_45222.html

Branch Office merge pentru Birourile din alte tari ale unei firme sau banci:
http://www.archnet.org/library/sites/one-site.jsp?site_id=15...
http://www.rikvin.com/Singapore-Branch-Office-Registration.h...

agency/branch:
http://www.banking.state.tx.us/forms/apforforeignbankcorp1-7...

iar despre sediile interne ale bancilor, cred ca ele se numesc agencies, deci lucrurile sunt un pic mai complicate...

branch (office) sucursala/filiala
branch (office);subsidiary filiala
branch bank filiala bancara

in fine, pentru secondary office:

http://www.amicusattorney.com/support/trg/SmallFirm/Secondar...

Nina Iordache
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 79
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tradeuro Language Services
2 hrs
  -> Multumesc frumos, Tradeuro!

agree  RODICA CIOBANU
18 hrs
  -> Multumesc frumos, Rodica!

agree  Anca Nitu: secondary
3 days10 hrs