KudoZ home » Romanian to English » Law: Contract(s)

Quotation

English translation: oferta


08:03 Aug 16, 2010
Romanian to English translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
Romanian term or phrase: Quotation
Este corect "your quotation was declared winner, with a price of XX euro" pentru "oferta dumneavoastră a fost declarata castigatoare, avand pretul de XX EURO"?
Mersi
m_b3lla
English translation:oferta
Explanation:
Oferta dvs. / Oferta depusă de dvs., cu valoarea de XXX EUR, a fost declarată câştigătoare.

--------------------------------------------------
Note added at 46 mins (2010-08-16 08:49:52 GMT)
--------------------------------------------------

Nu, nu quotation, ci bid sau tender. Your bid, with the price of EUR XX, was declared winner.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2010-08-16 10:57:47 GMT)
--------------------------------------------------

În cazul acesta, trebuie anulată întrebarea, pentru că nu e EN-RO :-)

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2010-08-16 11:21:35 GMT)
--------------------------------------------------

Chiar si in formula asta, quotation is not a Romanian word :-)
Selected response from:

Annamaria Amik
Grading comment
Thanks!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +7oferta
Annamaria Amik
5bidAddriana


Discussion entries: 1





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
bid


Explanation:
poate e mai potrivit in contextul tau.

Addriana
Australia
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

13 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +7
quotation
oferta


Explanation:
Oferta dvs. / Oferta depusă de dvs., cu valoarea de XXX EUR, a fost declarată câştigătoare.

--------------------------------------------------
Note added at 46 mins (2010-08-16 08:49:52 GMT)
--------------------------------------------------

Nu, nu quotation, ci bid sau tender. Your bid, with the price of EUR XX, was declared winner.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2010-08-16 10:57:47 GMT)
--------------------------------------------------

În cazul acesta, trebuie anulată întrebarea, pentru că nu e EN-RO :-)

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2010-08-16 11:21:35 GMT)
--------------------------------------------------

Chiar si in formula asta, quotation is not a Romanian word :-)

Annamaria Amik
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 88
Grading comment
Thanks!
Notes to answerer
Asker: Nu am fost eu clara...am de tradus fraza "oferta dumneavoastră a fost declarata castigatoare, avand pretul de XX EURO" in engleza..iar eu ma gandisem la varianta "Your quotation was declared winner, with a price of XX euro" si va intrebam daca este ok fraza tradusa, daca pot folosi "quotation" pt. "oferta"! Mersi!

Asker: Sorry pt. plasarea intrebarii la En-Ro!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Carmen Balan
5 mins

agree  Cosmin Băduleţeanu
6 mins

agree  George Colibaba
50 mins

agree  Adina D
1 hr

agree  Alexandranow
1 hr

agree  Iosif JUHASZ
9 hrs

agree  Tradeuro Language Services
6 days