KudoZ home » Romanian to English » Law (general)

First Registered Agent

English translation: Agent de înmatriculare


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:First Registered Agent
English translation:Agent de înmatriculare
Entered by: Lucica Abil

05:53 Sep 5, 2006
Romanian to English translations [PRO]
Law (general)
Romanian term or phrase: First Registered Agent
Este dintr-o procura. Suna cam asa: "We, the undersigned, being the First Registered Agent of X, hereby appoint ...". Care este termenul inradacinat? Merci
siminagheorghe
Agent de înmatriculare
Explanation:
sau Reprezentant local împuternicit să înmatriculeze societatea. Sunt persoane juridice autorizate cu acest obiect de activitate.
Este o instituţie prevăzută de legislaţia unor ţări:

http://www.cdp.bm/uploadedfiles/Pub Multi - Comp Laws Bda, C...



--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2006-09-05 09:41:31 GMT)
--------------------------------------------------

Se numeşte ”first” până la înmatricularea societăţii, apoi devine simplu Registered Agent, adică Reprezentant local (poate fi acelaşi agent sau altul).

Legislaţia noastră îl prevede doar în câteva cazuri: reprezentantul fiscal şi agentul autorizat pentru anumite emisiuni:

Art. 11. - (1) Emitentul, pentru a putea proceda la o emisiune de obligatiuni ipotecare, are obligatia sa numeasca un ***agent autorizat*** sa verifice corecta tinere a Registrului de evidenta interna de catre emitent, sa inscrie la arhiva garantiile mobiliare asupra portofoliului, precum si orice modificari ulterioare referitoare la acestea si sa ii reprezinte pe detinatorii de obligatiuni ipotecare.
http://www.avocatnet.ro/content/articles/id_5956/Regulament/...

I-ai putea spune chiar aşa ”Primul agent autorizat”, deşi, în esenţă, este un reprezentant local.
Selected response from:

Lucica Abil
Romania
Grading comment
Merci
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Agent de înmatriculare
Lucica Abil
4 +1Primul reprezentant, inregistrat conform legii
LILIANA HUTANU
4Primul agent inregistrat
Marinela Sandoval


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Primul reprezentant, inregistrat conform legii


Explanation:
.

LILIANA HUTANU
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Emina Popovici
6 mins
  -> Multumesc, Emina.

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Agent de înmatriculare


Explanation:
sau Reprezentant local împuternicit să înmatriculeze societatea. Sunt persoane juridice autorizate cu acest obiect de activitate.
Este o instituţie prevăzută de legislaţia unor ţări:

http://www.cdp.bm/uploadedfiles/Pub Multi - Comp Laws Bda, C...



--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2006-09-05 09:41:31 GMT)
--------------------------------------------------

Se numeşte ”first” până la înmatricularea societăţii, apoi devine simplu Registered Agent, adică Reprezentant local (poate fi acelaşi agent sau altul).

Legislaţia noastră îl prevede doar în câteva cazuri: reprezentantul fiscal şi agentul autorizat pentru anumite emisiuni:

Art. 11. - (1) Emitentul, pentru a putea proceda la o emisiune de obligatiuni ipotecare, are obligatia sa numeasca un ***agent autorizat*** sa verifice corecta tinere a Registrului de evidenta interna de catre emitent, sa inscrie la arhiva garantiile mobiliare asupra portofoliului, precum si orice modificari ulterioare referitoare la acestea si sa ii reprezinte pe detinatorii de obligatiuni ipotecare.
http://www.avocatnet.ro/content/articles/id_5956/Regulament/...

I-ai putea spune chiar aşa ”Primul agent autorizat”, deşi, în esenţă, este un reprezentant local.


Lucica Abil
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 56
Grading comment
Merci

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxMihai Badea: Excelent echivalent. "Upon incorporation the person named in the constitution as the registered agent shall be the first registered agent of the company" http://www.gamblinglicenses.com/PDF/HRP IBCact2004.pdf
40 mins
  -> Mulţumesc, Mihai!

agree  anca mesco
5 hrs
  -> Mulţumesc, Anca!

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Primul agent inregistrat


Explanation:
O alta idee..

Marinela Sandoval
United States
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 16