KudoZ home » Romanian to English » Law (general)

normativul NT/2004

English translation: technical standard NT/2004


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:normativul NT/2004
English translation:technical standard NT/2004
Entered by: Vera Costea

19:23 Nov 18, 2008
Romanian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Law (general) / gaze naturale
Romanian term or phrase: normativul NT/2004
"Planuri avizate care indică conformitatea cu normativul NT/2004"

bănuiesc că e vorba de
# Normele tehnice NT-DPE-01/2004 pentru proiectarea şi executarea sistemelor de alimentare cu gaze naturale – MO 173 bis / 27.11. 2004
sau
# Normele tehnice NT-DE-01/2004 pentru exploatarea sistemelor de alimentare cu gaze naturale - MO 173 bis / 27.11. 2004

Ştie cineva cum se traduce asta?
Mulţumesc.
Vera Costea
Canada
technical standard NT/2004
Explanation:

1 / 1


Domaine(s) : - normalisation


français


norme
Équivalent(s) English standard



Définition :
Règle établie par une autorité compétente ou par voie de consensus, par exemple les normes comptables et les normes d'audit.

Note(s) :
Voir aussi : exposé-sondage, fondement des conclusions, guide d'application, normes comptables 1, normes d'audit, normes professionnelles.
Article tiré du Dictionnaire de la comptabilité et de la gestion financière, version 1.2, reproduit sous licence.
NORMATÍV, -Ă, normativi, -e, adj., s.n. 1. Adj. Care serveşte ca normă sau stabileşte o normă, care are caracterul unei norme. 2. S.n. Îndrumare, dispoziţie (sau ansamblu de îndrumări) cu caracter de normă. – Din (1) fr. normatif, (2) rus. normativ.
http://dexonline.ro/search.php?cuv=normativ
Selected response from:

Anca Nitu
Grading comment
mulțumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1technical standard NT/2004Anca Nitu
5Technical normative for the design and execution of natural gas supply systems NT-DPE-01/2004adinag


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
technical standard NT/2004


Explanation:

1 / 1


Domaine(s) : - normalisation


français


norme
Équivalent(s) English standard



Définition :
Règle établie par une autorité compétente ou par voie de consensus, par exemple les normes comptables et les normes d'audit.

Note(s) :
Voir aussi : exposé-sondage, fondement des conclusions, guide d'application, normes comptables 1, normes d'audit, normes professionnelles.
Article tiré du Dictionnaire de la comptabilité et de la gestion financière, version 1.2, reproduit sous licence.
NORMATÍV, -Ă, normativi, -e, adj., s.n. 1. Adj. Care serveşte ca normă sau stabileşte o normă, care are caracterul unei norme. 2. S.n. Îndrumare, dispoziţie (sau ansamblu de îndrumări) cu caracter de normă. – Din (1) fr. normatif, (2) rus. normativ.
http://dexonline.ro/search.php?cuv=normativ

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 413
Grading comment
mulțumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tradeuro Language Services
3 days21 hrs

25 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Technical normative for the design and execution of natural gas supply systems NT-DPE-01/2004


Explanation:
daca banuiala e corecta http://www.energobit.ro/app_cms_en/content.asp?contentid=951

--------------------------------------------------
Note added at 12 ore (2008-11-19 07:37:14 GMT)
--------------------------------------------------

personal, in locul acestui normative as folosi standard...

adinag
Native speaker of: Native in RomanianRomanian