KudoZ home » Romanian to English » Law (general)

"Institutiile juridice"

English translation: Legal institutions


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:\"Institutiile juridice\"
English translation:Legal institutions
Entered by: Madalina Murariu

19:03 Dec 2, 2010
Romanian to English translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / Legislation
Romanian term or phrase: "Institutiile juridice"
Context: "Instituțiile juridice ale autorului și participanților la săvârșirea infracțiunii sunt reglementate în mod diferit în Capitolul VI din Titlul II al NCP, față de legislația în prezent în vigoare".

Multumesc mult!
Madalina Murariu
Romania
Legal institutions
Explanation:
Institutie juridica
Totalitatea normelor juridice care reglementeaza o anumita categorie (o grupa unitara) de relatii sociale, generand astfel o categorie aparte de raporturi juridice. Spre exemplu institutia dreptului de proprietate. (Rubinian)

http://www.legaltheory.demon.co.uk/Ruiter.html

--------------------------------------------------
Note added at 15 hrs (2010-12-03 10:55:04 GMT)
--------------------------------------------------

Legal norms ar fi "for info" doar - depinde cine este audienta, cui ii este destinat textul. Eu aş păstra registrul şi titulatura aşa cum este.
Selected response from:

Word_Wise
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +9Legal institutionsWord_Wise
3Institutions of Lawtradetrek


Discussion entries: 1





  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Institutions of Law


Explanation:
Legal Institutions

--------------------------------------------------
Note added at 3 ore (2010-12-02 22:21:13 GMT)
--------------------------------------------------

sau... simplu
Institutions

tradetrek
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +9
Legal institutions


Explanation:
Institutie juridica
Totalitatea normelor juridice care reglementeaza o anumita categorie (o grupa unitara) de relatii sociale, generand astfel o categorie aparte de raporturi juridice. Spre exemplu institutia dreptului de proprietate. (Rubinian)

http://www.legaltheory.demon.co.uk/Ruiter.html

--------------------------------------------------
Note added at 15 hrs (2010-12-03 10:55:04 GMT)
--------------------------------------------------

Legal norms ar fi "for info" doar - depinde cine este audienta, cui ii este destinat textul. Eu aş păstra registrul şi titulatura aşa cum este.

Word_Wise
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in MoldavianMoldavian
PRO pts in category: 56
Notes to answerer
Asker: Multumesc mult pt explicatii, insa intrebarea mea e : nu ar fi mai potrivit ca in aceasta fraza sa traduc "institutiile juridice" cu legal relations/norms?


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Veronica Lupascu: ma pregateam si eu sa postez :)
2 mins
  -> Multumesc

agree  mihaela.
4 hrs
  -> Multumesc

agree  Adina D
11 hrs
  -> Multumesc

agree  Cosmin Băduleţeanu
11 hrs
  -> Multumesc

agree  Iosif JUHASZ
17 hrs
  -> Multumesc

agree  George Colibaba
21 hrs
  -> Multumesc

agree  Tradeuro Language Services
1 day 10 hrs
  -> Multumesc

agree  Claudia Coja
2 days 7 hrs
  -> Multumesc

agree  eronima kirileanu
5 days