KudoZ home » Romanian to English » Law (general)

fotografie operativa

English translation: investigative photography; surveillance photography


19:34 Dec 6, 2010
Romanian to English translations [PRO]
Law (general) / forensics
Romanian term or phrase: fotografie operativa
"fotografia judiciara se imparte in doua mari parti: fotografia operativa si fotografia de examinare"

http://www.coltuc.ro/blog/fotografia-judiciara.shtml
tzimtzim
English translation:investigative photography; surveillance photography
Explanation:
"operational photography" inseamna "tehnica fotografiei de laborator" sau "fotografie de studio".

http://goo.gl/xILXw

mai exista un termen general "forensic photography", "crime scene photograpy"... etc.

Dar dupa parerea mea "investigative photography" descrie cel mai bine "fotografia operativa"... sau operationala cum scrie in intrebare.

--------------------------------------------------
Note added at 1 zi2 ore (2010-12-07 22:13:16 GMT)
--------------------------------------------------

Scuze... nu stiu de unde am scos "operationala".
Fotografia operationala este fotografia militara investigativa.

Fotografia operativa este clar "investigative photography".
Este fotografia facuta de agentii operativi care supravegheaza activitatile infractionale.

--------------------------------------------------
Note added at 2 zile1 oră (2010-12-08 20:40:40 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Nu ma intereseaza punctele. Pe lee roth il intereseaza.

Dar multumesc oricum.
Selected response from:

tradetrek
Grading comment
Scuze ca n-am acordat puncte, dar abia mi-am facut cont pe site-ul asta..si n-am stiut ce si cum :) multumesc



Summary of answers provided
4 +1investigative photography; surveillance photographytradetrek
3 +1operational photography
meirs


Discussion entries: 4





  

Answers


49 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
operational photography


Explanation:
not 4 points

meirs
Israel
Native speaker of: Native in HebrewHebrew, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 55

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  liviu roth: în termeni judiciari se numește forensic imaging sau photo
4 hrs
  -> Mersi

agree  Iosif JUHASZ
21 hrs
  -> Mersi

disagree  tradetrek: pe aproape, dar nu la tinta.
1 day 1 hr

1 day 2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
investigative photography; surveillance photography


Explanation:
"operational photography" inseamna "tehnica fotografiei de laborator" sau "fotografie de studio".

http://goo.gl/xILXw

mai exista un termen general "forensic photography", "crime scene photograpy"... etc.

Dar dupa parerea mea "investigative photography" descrie cel mai bine "fotografia operativa"... sau operationala cum scrie in intrebare.

--------------------------------------------------
Note added at 1 zi2 ore (2010-12-07 22:13:16 GMT)
--------------------------------------------------

Scuze... nu stiu de unde am scos "operationala".
Fotografia operationala este fotografia militara investigativa.

Fotografia operativa este clar "investigative photography".
Este fotografia facuta de agentii operativi care supravegheaza activitatile infractionale.

--------------------------------------------------
Note added at 2 zile1 oră (2010-12-08 20:40:40 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Nu ma intereseaza punctele. Pe lee roth il intereseaza.

Dar multumesc oricum.

tradetrek
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Scuze ca n-am acordat puncte, dar abia mi-am facut cont pe site-ul asta..si n-am stiut ce si cum :) multumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  liviu roth: "perla" cu lee roth vrea puncte este de nota 10 !!!! De doi ani am declarat oficial că voi contribui numai prin discussion !!! Hai să vedem cine vânează puncte și cine nu !!!! dacă ai mai citi și forumul din când în când ai vedea care este opinia gener
33 mins
  -> Am citit blogul. O categorisire total ilogica. Un amestec inept de criterii. Este o categorisire tip varza. Probabil o traducere proasta.