KudoZ home » Romanian to English » Law/Patents

indiviziune/cote parti egale/intabulare/semnatura fiindu-mi opozabila

English translation: severalty/equal quotas (shares)/tabulation/my signature being demurrable


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:indiviziune/cote parti egale/intabulare/semnatura fiindu-mi opozabila
English translation:severalty/equal quotas (shares)/tabulation/my signature being demurrable
Entered by: A.Albu

12:51 Dec 13, 2001
Romanian to English translations [PRO]
Law/Patents
Romanian term or phrase: indiviziune/cote parti egale/intabulare/semnatura fiindu-mi opozabila
toti termeni juridici prezenti
intr-un document de imputernicire

eu, in tribunal, un englez nervos alaturi, un document, nici un dictionar:)

multumesc!
Ariadna2002
United Kingdom
severalty/equal quotas (shares)/tabulation/my signature being demurrable
Explanation:
semnatura fiind-mi opozabila = my signature being demurrable (repealable, revokable, opposable). This phrase did not fit into the answer field, so here it is :)

--------------------------------------------------
Note added at 2001-12-13 13:04:02 (GMT)
--------------------------------------------------

I did not mention that severalty is indiviziune, but I guess the answer is self relevant.

--------------------------------------------------
Note added at 2001-12-13 13:17:50 (GMT)
--------------------------------------------------

If still in doubt, please see the following link: http://www.buyersresource.com/Glossary/SEVERALTY.html. The definition is: Ownership of real property by one person only, also called sole ownership.



--------------------------------------------------
Note added at 2001-12-13 13:23:07 (GMT)
--------------------------------------------------

Tabulate = a intabula, adica a inscrie definitiv un drept de proprietate sau un drept real imobiliar in cartea funciara. Deci nu este vorba despre o simpla inscriere, ci una definitiva, si nu se refera doar la "real estate". Intabulare este substantivul (tabulation), adica actiunea de a intabula.

--------------------------------------------------
Note added at 2001-12-13 13:23:14 (GMT)
--------------------------------------------------

Tabulate = a intabula, adica a inscrie definitiv un drept de proprietate sau un drept real imobiliar in cartea funciara. Deci nu este vorba despre o simpla inscriere, ci una definitiva, si nu se refera doar la "real estate". Intabulare este substantivul (tabulation), adica actiunea de a intabula.
Selected response from:

A.Albu
Romania
Grading comment
excellent references, thanks!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5severalty/equal quotas (shares)/tabulation/my signature being demurrable
A.Albu
4joint possession/equal shares/
Elvira Stoianov


Discussion entries: 3





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
joint possession/equal shares/


Explanation:
joint possession/equal shares/

opozabil = jur. demurrable, revokable, repealable, opposable

I haven't found intabulare yet


    Dictionar r-e
Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 339

10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
severalty/equal quotas (shares)/tabulation/my signature being demurrable


Explanation:
semnatura fiind-mi opozabila = my signature being demurrable (repealable, revokable, opposable). This phrase did not fit into the answer field, so here it is :)

--------------------------------------------------
Note added at 2001-12-13 13:04:02 (GMT)
--------------------------------------------------

I did not mention that severalty is indiviziune, but I guess the answer is self relevant.

--------------------------------------------------
Note added at 2001-12-13 13:17:50 (GMT)
--------------------------------------------------

If still in doubt, please see the following link: http://www.buyersresource.com/Glossary/SEVERALTY.html. The definition is: Ownership of real property by one person only, also called sole ownership.



--------------------------------------------------
Note added at 2001-12-13 13:23:07 (GMT)
--------------------------------------------------

Tabulate = a intabula, adica a inscrie definitiv un drept de proprietate sau un drept real imobiliar in cartea funciara. Deci nu este vorba despre o simpla inscriere, ci una definitiva, si nu se refera doar la "real estate". Intabulare este substantivul (tabulation), adica actiunea de a intabula.

--------------------------------------------------
Note added at 2001-12-13 13:23:14 (GMT)
--------------------------------------------------

Tabulate = a intabula, adica a inscrie definitiv un drept de proprietate sau un drept real imobiliar in cartea funciara. Deci nu este vorba despre o simpla inscriere, ci una definitiva, si nu se refera doar la "real estate". Intabulare este substantivul (tabulation), adica actiunea de a intabula.

A.Albu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 1111
Grading comment
excellent references, thanks!