KudoZ home » Romanian to English » Law/Patents

imputernicire

English translation: power of attorney, proxy


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:imputernicire
English translation:power of attorney, proxy
Entered by: Bogdan Burghelea

00:44 Dec 28, 2003
Romanian to English translations [PRO]
Law/Patents
Romanian term or phrase: imputernicire
Mandatul pentru o anume afacere cuprinde imputernicire si pentru toate actele necesare executarii lui, chiar cand nu ar fi anume aratate.

Multumesc pentru ajutor. Cate puncte trebuie alocate raspunsului castigator?
niculita
power of attorney, proxy, mandate
Explanation:
oricare dintre ele va place mai mult

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs 59 mins (2003-12-28 06:43:46 GMT)
--------------------------------------------------

empowerment merge si el
Selected response from:

Bogdan Burghelea
Romania
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3authorityMaricica W.
5 +1power of attorney, proxy, mandate
Bogdan Burghelea


Discussion entries: 1





  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
power of attorney, proxy, mandate


Explanation:
oricare dintre ele va place mai mult

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs 59 mins (2003-12-28 06:43:46 GMT)
--------------------------------------------------

empowerment merge si el

Bogdan Burghelea
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 380

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Nitu: proxy e singurul care merge si e FOARTE ok, power of attorney e prea mult, mandate egresit incadrat, e un termen care se foloseste in politica in legislatie il gasesti la ROMAN LAW si SCOTS LAW ( cam obscur) si empowerment e prea vag
1 day 9 hrs
  -> power of attorney = a written statement legally authorizing a person to act for another (C)1995 Zane Publishing, Inc. (C)1994, 1991, 1988 Simon & Schuster, Inc., "sinonimele asigura dreptul la optiune"

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
authority


Explanation:
28-10-401. What authority agent has. An agent has such authority as the principal actually or ostensibly confers upon him.


    Reference: http://data.opi.state.mt.us/bills/2001/MCA/28/10/28-10-401.h...
Maricica W.
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 196

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristina Moldovan do Amaral
58 mins

agree  Bogdan Burghelea: ai rar folosit
6 hrs

agree  Anca Nitu
1 day 4 hrs