KudoZ home » Romanian to English » Law/Patents

viciul sau natura

English translation: casus fortuitus, act of God, flaw or its very nature


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:caz fortuit, forta majora, din viciul sau chiar natura lor
English translation:casus fortuitus, act of God, flaw or its very nature
Entered by: Maricica W.

00:48 Dec 28, 2003
Romanian to English translations [PRO]
Law/Patents
Romanian term or phrase: viciul sau natura
Mandatarul este raspunzator de stricaciunile lucrurilor ce-i sunt incredintate spre pastrarea, afara de cele provenite din caz fortuit, forta majora, din viciul sau chiar natura lor...
niculita
casus fortuitus
Explanation:
o modificare la raspunsul de mai sus
- casus (fortuitus) pentru caz fortuit
***
fortuity - intamplare (sensul este prea general, nu inseamna strict caz fortuit)
http://www.hyperdictionary.com/dictionary/fortuity
Selected response from:

Maricica W.
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5vezi explicatia
Bogdan Burghelea
4casus fortuitusMaricica W.


  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
vezi explicatia


Explanation:
"... except those deriving from fortuity, an act of God, flaw or its very nature".

Cele bune! Sper ca Mos Craciun sa va aduca un dictionar juridic roman-englez si englez-roman!

Bogdan Burghelea
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 380

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
casus fortuitus


Explanation:
o modificare la raspunsul de mai sus
- casus (fortuitus) pentru caz fortuit
***
fortuity - intamplare (sensul este prea general, nu inseamna strict caz fortuit)
http://www.hyperdictionary.com/dictionary/fortuity


    Reference: http://www.landlords-tenants.com/dictionary/latin.asp?wordst...
Maricica W.
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 196