KudoZ home » Romanian to English » Mechanics / Mech Engineering

snec

English translation: feed screw


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:snec
English translation:feed screw
Entered by: Mirela Mafteiu

16:33 Nov 9, 2013
Romanian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / benzi de alimentare
Romanian term or phrase: snec
Snecul aici e ca un sfredel care se invarte si impinge materia prima; deci, nu cred ca e potrivit 'screw'
Pentru absortie locala conform specificarii beneficiarului pentru sistemul cu snec, de alimentare al cuptorului cu materie prima, se va monta un ventilator pus la dispozitie de beneficiar, de absortie eventuale urme de CO, gaze ce vor fi evacuate in atmosfera.
Vertrad
Romania
feed screw
Explanation:
in cazul acesta, termenul pe care il cauti este (in ro) "snec de alimentare". virgulele sunt puse aiurea...
eu as zice asa:
..., acc. to Beneficiary's specification for raw stock furnace feed screw system, ...
feed screw=snec de alimentare - cf. Dictionar tehnic, Dictionar Everest
Selected response from:

Mirela Mafteiu
Grading comment
merci
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1feed screwMirela Mafteiu
3 +1helical/screw conveyer
Radu DANAILA


  

Answers


37 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
helical/screw conveyer


Explanation:
Dictionar Tehnic Englez-Roman, Ed. Tehnica , 2004
helical conveyer = transportor elicoidal; şnec; melc
Cred ca se potriveste cazului descris.

sau

http://en.wikipedia.org/wiki/Screw_conveyor


Radu DANAILA
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 68
Notes to answerer
Asker: nu, 'conveyor' apare ca termen separat in text. in acest caz cred ca e 'auger'


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mirela Mafteiu
11 hrs
  -> multumesc

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
snec de alimentare
feed screw


Explanation:
in cazul acesta, termenul pe care il cauti este (in ro) "snec de alimentare". virgulele sunt puse aiurea...
eu as zice asa:
..., acc. to Beneficiary's specification for raw stock furnace feed screw system, ...
feed screw=snec de alimentare - cf. Dictionar tehnic, Dictionar Everest

Mirela Mafteiu
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
merci

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU
6 hrs
  -> multumesc