KudoZ home » Romanian to English » Medical (general)

Şef lucrări Dr.

English translation: senior lecturer Ph.D.


15:50 Apr 6, 2008
Romanian to English translations [PRO]
Medical - Medical (general)
Romanian term or phrase: Şef lucrări Dr.
Asta e ultima! :-)
Nu este tocmai domeniul meu, nici traducerea mea, eu doar verific de ce au fost aceşti termeni consideraţi de netradus. Mulţumesc anticipat pentru răspunsuri şi sugestii.
Emina Popovici
Sweden
English translation:senior lecturer Ph.D.
Explanation:
şef lucrări corespunde la lector la alte facultăţi ca are si doctorat in ştiinţe medicale ca interpetez dr. nu ca simplu doctor , acesta il califica ca senior
Selected response from:

Vandor
Grading comment
Mulţumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1senior lecturer Ph.D.Vandor
4Project manager, Ph D... ( insert name here)Anca Nitu


Discussion entries: 2





  

Answers


11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
senior lecturer Ph.D.


Explanation:
şef lucrări corespunde la lector la alte facultăţi ca are si doctorat in ştiinţe medicale ca interpetez dr. nu ca simplu doctor , acesta il califica ca senior

Vandor
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Mulţumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Rose Marie Matei: dar fara PhD pentru ca oricum nu ar putea ocupa postul fara acest titlu stiintifichttp://www.ubbcluj.ro/ro/regulamente/regulament-ocupare-post...
1 hr
  -> da, acela e titlul sau stiintific,dar se mai scrie din cand in cand fiindca oamenilor le place sa se stie si neavizatiii ca nu sunt eventual sefi de lucrari de la un santier ...

neutral  Anca Nitu: "lecturer" = lector universitar http://en.wikipedia.org/wiki/Lecturer
18 hrs

1 day5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Project manager, Ph D... ( insert name here)


Explanation:
seful de lucrari se cheama "project manager" doctor sau ce alt grad academic o avea

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8