KudoZ home » Romanian to English » Medical (general)

în lucru

English translation: pending


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:în lucru
English translation:pending
Entered by: xxxM&T

15:47 Nov 9, 2008
Romanian to English translations [PRO]
Medical - Medical (general)
Romanian term or phrase: în lucru
Necroza focal, calcificari prezente.
Sunt prezenti emboli tumorali limfatici.
Nu se evidentiaza in materialul examinat infiltrate tumorale perineurale si nici venoase.
RH in lucru.
Adde
Romania
pending
Explanation:
asta este formula curenta pentru analize de sange...that certain lab test is pending

--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs (2008-11-09 23:52:24 GMT)
--------------------------------------------------

chiar lucrez in domeniu, si in english. In US asa se zice.Sper sa iti fie de folos.
Selected response from:

xxxM&T
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1pendingxxxM&T
4 +1are currently tested
Mihaela Petrican
4 +1in progresscezara lucas
3not available yet
Maria Diaconu


Discussion entries: 1





  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
not available yet


Explanation:
Eu aş merge pe altă idee:

The Rh factor test result is not available yet.

--------------------------------------------------
Note added at 52 minute (2008-11-09 16:39:23 GMT)
--------------------------------------------------

Scuze, da, dacă sunt receptori hormonali:

The HR test result(s) is/are not available yet.

Maria Diaconu
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 68
Notes to answerer
Asker: Da, nu văd nicio problemă cu varianta asta, mulţumesc mult.


18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
in progress


Explanation:
nu am auzit de un termen specific pentru "in lucru", poate ar merge si on-going

ps: daca RH se refera la factor Rhesus, adica Rh pozitiv/negativ, e mai bine de ortografiat Rh;
dar daca este RH (releasing hormone), unde este restul termenului? Gn-RH, LH-RH?
ps: la fel si pt. necroza focala

--------------------------------------------------
Note added at 1 oră (2008-11-09 16:54:59 GMT)
--------------------------------------------------

Este posibil ca RH sa insemne receptori hormonali, in contexul de mai inainte. (NOS)


Example sentence(s):
  • The results of this second phase (third phase now in progress) are reported.
  • Research in progress;http://www.hta.nhs.uk/project/index.asp

    Reference: http://cat.inist.fr/?aModele=afficheN&cpsidt=14989870
cezara lucas
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 88
Notes to answerer
Asker: Sunt receptori hormonali, scuze că nu m-am gândit să mai scriu din context. Deci cred că e HR, după cum am găsit şi aici: http://cat.inist.fr/?aModele=afficheN&cpsidt=6757138


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Irina Lazarescu: ceva mai des folosit este " on -going"
15 hrs
  -> multumesc

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
are currently tested


Explanation:
sau "are currently under testing"



Mihaela Petrican
Italy
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 962

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  cezara lucas
16 hrs
  -> mulţumesc :-)

7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
pending


Explanation:
asta este formula curenta pentru analize de sange...that certain lab test is pending

--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs (2008-11-09 23:52:24 GMT)
--------------------------------------------------

chiar lucrez in domeniu, si in english. In US asa se zice.Sper sa iti fie de folos.

xxxM&T
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  cezara lucas
10 hrs