KudoZ home » Romanian to English » Medical (general)

alveolită fibrinohematoleucocitară

English translation: alveolitis with collections of fibrin, erythrocytes and leukocytes


14:09 Nov 12, 2008
Romanian to English translations [PRO]
Medical - Medical (general)
Romanian term or phrase: alveolită fibrinohematoleucocitară
Parenchim pulmonar:
Parenchim pulmonar cu zone întinse de alveolită fibrinohematoleucocitară.

Alveolită ştiu, dar celălalt termen... Mulţumesc anticipat.
Adde
Romania
English translation:alveolitis with collections of fibrin, erythrocytes and leukocytes
Explanation:
sau: alveolitis with collections of fibrin, red blood cells and white blood cells

Ca alternativă la propunerea Cezarei (oricum, de acord că o traducere exactă nu este posibilă, ci mai degrabă o descriere a termenului - şi anume, un proces inflamator alveolar (alveolitis) cu colecţii de fibrină, hematii şi leucocite.

Un exemplu asemănător:
Poorly defined centrilobular nodules represent the areas of intraalveolar collections of macrophages, red blood cells, and fibrin (hemorrhagic and inflammatory nodule)
http://radiographics.rsnajnls.org/cgi/content/full/22/suppl_...
Selected response from:

Mihaela Petrican
Italy
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2alveolitis with collections of fibrin, erythrocytes and leukocytes
Mihaela Petrican
4white and red cell embedded in a fibrin mass alveolitiscezara lucas


Discussion entries: 1





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
white and red cell embedded in a fibrin mass alveolitis


Explanation:
mi se pare mai buna descrierea

--------------------------------------------------
Note added at 8 minute (2008-11-12 14:17:57 GMT)
--------------------------------------------------

Pulmonary parenchim with large areas of "....."

cezara lucas
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 88

42 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
alveolitis with collections of fibrin, erythrocytes and leukocytes


Explanation:
sau: alveolitis with collections of fibrin, red blood cells and white blood cells

Ca alternativă la propunerea Cezarei (oricum, de acord că o traducere exactă nu este posibilă, ci mai degrabă o descriere a termenului - şi anume, un proces inflamator alveolar (alveolitis) cu colecţii de fibrină, hematii şi leucocite.

Un exemplu asemănător:
Poorly defined centrilobular nodules represent the areas of intraalveolar collections of macrophages, red blood cells, and fibrin (hemorrhagic and inflammatory nodule)
http://radiographics.rsnajnls.org/cgi/content/full/22/suppl_...

Mihaela Petrican
Italy
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 962

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxM&T: da. asta descrie cel mai bine
45 mins
  -> mulţumesc, Mihaela!

agree  Irina-Maria Foray
1 hr
  -> mulţumesc, Irina :-)