KudoZ home » Romanian to English » Medical: Health Care

sectia terapie neonatala

English translation: NICU (Neonatal Intensive Care Unit)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:sectia terapie neonatala
English translation:NICU (Neonatal Intensive Care Unit)
Entered by: Raluca Manea

09:37 Dec 13, 2010
Romanian to English translations [PRO]
Medical - Medical: Health Care / spitale
Romanian term or phrase: sectia terapie neonatala
Sectie a unui spital general
Raluca Manea
Romania
NICU (Neonatal Intensive Care Unit)
Explanation:
... cel putin pe continentul nord american, asta este denumirea uzuala ... my 2c ...

--------------------------------------------------
Note added at 14 hrs (2010-12-13 23:45:42 GMT)
--------------------------------------------------

Neonatal se foloseste in conjunctura cu intensive, chiar daca in limba romana e diferit; una dintre sintagmele consacrate ce sa preiau ca atare ... zic eu ...
Selected response from:

mihaela.
Canada
Grading comment
Multumesc tuturor colegilor pentru raspunsurile lor prompte.
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1NICU (Neonatal Intensive Care Unit)
mihaela.
5 +1neonatal care wardirina smalley
4Neonatal Care Department
Mihaela Roman


Discussion entries: 4





  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Neonatal Care Department


Explanation:
http://www.who.int/making_pregnancy_safer/publications/stand...

--------------------------------------------------
Note added at 47 minute (2010-12-13 10:25:47 GMT)
--------------------------------------------------

"Neonatal Care Unit" e şi mai bine

Mihaela Roman
Romania
Native speaker of: Romanian

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
neonatal care ward


Explanation:
sectie= ward

irina smalley
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Angela Öhrman
8 hrs

8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
NICU (Neonatal Intensive Care Unit)


Explanation:
... cel putin pe continentul nord american, asta este denumirea uzuala ... my 2c ...

--------------------------------------------------
Note added at 14 hrs (2010-12-13 23:45:42 GMT)
--------------------------------------------------

Neonatal se foloseste in conjunctura cu intensive, chiar daca in limba romana e diferit; una dintre sintagmele consacrate ce sa preiau ca atare ... zic eu ...

mihaela.
Canada
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 5
Grading comment
Multumesc tuturor colegilor pentru raspunsurile lor prompte.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tradeuro Language Services
4 days
  -> thanks!