KudoZ home » Romanian to English » Other

1 minutes

English translation: One minute


05:16 Jan 14, 2002
Romanian to English translations [Non-PRO]
Romanian term or phrase: 1 minutes
Buna Scumpi!!
Ma numesc Catalin am 22 ani si sant din ROMANIA mai precis din Braila.
catalin
English translation:One minute
Explanation:
Hello Dear!
My name is Catalin, I'm 22 years old and I live in Romania, more precisely in Braila, on the Danube.

Catalin, pentru ca este prima oara, iti traduc tot textul, care de altfel nu este lung. Nu inteleg foarte bine ce vrei sa spui prin "Buna scumpi", eu am tradus literal, caci as fi spus "Draga mea" sau o varianta in acest sens.
In aceasi ordine de idei, ce inseamna "1 minutes", daca "minutes" inseamna "minut" este gresit scris si daca este "1" nu trebuie pus la plural. Daca inseamna "minuta", copie sau ciorna se traduce prin "note" in engleza.


--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-14 19:37:44 (GMT)
--------------------------------------------------

Catalin, inca o mica remarca. Numerele de la unu la zece se scriu in cuvinte, cu exceptia datelor, 3 martie, sau adreselor, Strada Voda nr. 5.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-15 01:45:15 (GMT)
--------------------------------------------------

Braila este un oras foarte frumos dar nu cred ca cineva care deschide un Atlas il va gasi usor si de-acea am specificat pe Dunare, cu toate ca nu este in textul original si nu avem de-a face cu un text juridic.
Selected response from:

Simon Charass
Canada
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4One minute
Simon Charass
5Hi Honey! My name is Catalin and I am 22 years old and i am from Romania, more precisely from Brailaflorinamir
4 +1Hi, sweatyAnthony Gething
4....de un minut/ timp de un minutMarika4150


  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
One minute


Explanation:
Hello Dear!
My name is Catalin, I'm 22 years old and I live in Romania, more precisely in Braila, on the Danube.

Catalin, pentru ca este prima oara, iti traduc tot textul, care de altfel nu este lung. Nu inteleg foarte bine ce vrei sa spui prin "Buna scumpi", eu am tradus literal, caci as fi spus "Draga mea" sau o varianta in acest sens.
In aceasi ordine de idei, ce inseamna "1 minutes", daca "minutes" inseamna "minut" este gresit scris si daca este "1" nu trebuie pus la plural. Daca inseamna "minuta", copie sau ciorna se traduce prin "note" in engleza.


--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-14 19:37:44 (GMT)
--------------------------------------------------

Catalin, inca o mica remarca. Numerele de la unu la zece se scriu in cuvinte, cu exceptia datelor, 3 martie, sau adreselor, Strada Voda nr. 5.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-15 01:45:15 (GMT)
--------------------------------------------------

Braila este un oras foarte frumos dar nu cred ca cineva care deschide un Atlas il va gasi usor si de-acea am specificat pe Dunare, cu toate ca nu este in textul original si nu avem de-a face cu un text juridic.

Simon Charass
Canada
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in FrenchFrench
PRO pts in pair: 124
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anthony Gething: Scumpi (sau mai des scumpy) este mai des folosit de tineri acum....ce sa faci, alte vremuri, alte chestii. Better "Hi sweaty"
6 mins
  -> Dac-ar fi fos scris "scumpy" poate ca m-as fi prins si eu la virsta mea. "Hey sweety" mi se pare O.Kay.

agree  Geri Linda Metterle
41 mins
  -> Multumesc!

agree  A.Albu
1 hr
  -> Multumesc!

agree  Elvira Stoianov: scumpi comes from scumpete, scump
2 hrs
  -> Multumesc!

32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Hi, sweaty


Explanation:
Hi, sweaty

My name is Catalin, I am 22 and I live in Romania, or more precisely, in Braila.


Anthony Gething
Native speaker of: Native in EnglishEnglish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elvira Stoianov
2 hrs

neutral  corin: I'm sure you meant "sweety" rather than "sweaty" ...
8 hrs
  -> oh fuck, thank you, corin!

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
....de un minut/ timp de un minut


Explanation:
corect scris ar fi: 1 minute's ..., un proces, ce dureaza un minut
ex: 1 minute's boil = fierbere de un minut


--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-14 12:23:34 (GMT)
--------------------------------------------------

Scuze! Am neglijat restul.
Daca te adresezi catre mai multi oameni, poti folosi:

Hi my dear fellows, sau
Hi everybody,

Ce a mai ramas a fost deja tradus.

Marika4150
Romania

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Hi Honey! My name is Catalin and I am 22 years old and i am from Romania, more precisely from Braila


Explanation:
Am folosit Honey tinand cont de context.

florinamir
Romania