KudoZ home » Romanian to English » Other

Diploma de studii aprofundate

English translation: Post Graduate Certificate (UK)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:diploma de studii aprofundate
English translation:Post Graduate Certificate (UK)
Entered by: corin

19:41 Jun 1, 2002
Romanian to English translations [PRO]
Romanian term or phrase: Diploma de studii aprofundate
de obicei studiile aprofundate postuniversitare dureaza 1 an iar masteratul 2 ani
Daniel NISIOI
PGC
Explanation:
PGC...=Post Graduate Certificate of ...
depinde de calificare.


--------------------------------------------------
Note added at 2002-06-01 19:50:31 (GMT)
--------------------------------------------------

In domeniul educatiei, de exemplu, se numeste
PGCE = Post Graduate Certificate of Education
un an de studii aprofundate dupa Licenta pentru a putea deveni \"nou profesor calificat\" (N.Q.T.= Newly Qualified Teacher) in systemul britanic. Doar un exemplu.
Selected response from:

Red Cat Studios
United Kingdom
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3PGC
Red Cat Studios
5Post-Baccalaureate Certificate
Daniela McKeeby
4 +1Masters Degree + Doctorate (PhD)
jerrie


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
PGC


Explanation:
PGC...=Post Graduate Certificate of ...
depinde de calificare.


--------------------------------------------------
Note added at 2002-06-01 19:50:31 (GMT)
--------------------------------------------------

In domeniul educatiei, de exemplu, se numeste
PGCE = Post Graduate Certificate of Education
un an de studii aprofundate dupa Licenta pentru a putea deveni \"nou profesor calificat\" (N.Q.T.= Newly Qualified Teacher) in systemul britanic. Doar un exemplu.

Red Cat Studios
United Kingdom
Native speaker of: Native in FrenchFrench, Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 32

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Inga Murariu
11 hrs

agree  Mirona Ciocirlie
12 hrs

agree  Andrei Albu
13 hrs

48 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Masters Degree + Doctorate (PhD)


Explanation:
Other post-graduate studies include:
Masters Degree (MA/MSC) - approx 1 year of study
Doctorate (PhD) - approx 2 years of study

jerrie
United Kingdom
Native speaker of: Native in EnglishEnglish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elvira Stoianov
9 hrs
  -> Thanks

57 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Post-Baccalaureate Certificate


Explanation:
termenul general in SUA. Nu confundati baccalaureate cu bacalaureat. Baccalaureate sau bachelor's degree este diploma de absolvire a unei universitati sau "college" si nu a liceului.

Daniela McKeeby
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 103