KudoZ home » Romanian to English » Other

autosuspendare

English translation: self-suspension


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:autosuspendare
English translation:self-suspension
Entered by: Lavinia Pirlog

08:31 Jan 31, 2003
Romanian to English translations [Non-PRO]
Romanian term or phrase: autosuspendare
X s-a autosuspendat din functiile detinute in partid. Cererea sa de "autosuspendare" pe linie politica a fost comentata, ieri, la finalul Delegatiei Permanente.

Cu multumiri,
Tweety
Lavinia Pirlog
Romania
self-suspension
Explanation:
self-suspension, self-suspension request
Selected response from:

asco
Grading comment
Multumesc tuturor.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4self-suspension
asco
5 +2was suspended at his/her own requestAnca Nitu
5 +1resigned
Elvira Stoianov
4 +1self-suspension
A.Albu


Discussion entries: 4





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
self-suspension


Explanation:
self-suspension, self-suspension request

asco
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 221
Grading comment
Multumesc tuturor.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  A.Albu: si eu care credeam ca am raspuns primul ;-)
3 mins

disagree  Elvira Stoianov: din def. si contexte, self-suspended inseamna "autoportant" http://dictionary.reference.com/search?q=self-suspended&r=67 sau http://www.selfknowledge.com/86424.htm
4 mins

agree  Ioana Bostan
35 mins

agree  Anca Nitu: si asa e bine "autoportant" e termen tehnic dar exista cuvinte care se cheama omonime
8 hrs

agree  Tehno: Este traducerea corecta. In acest context, as opta insa pentru explicatia Elvirei.
12 hrs

agree  Susanna & Christian Popescu GbR
14 hrs

3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
resigned


Explanation:
de ce sa ne complicam. De fapt si-a dat demisia, nu?

Vezi def. 2


re·sign ( P ) Pronunciation Key (r-zn)
v. re·signed, re·sign·ing, re·signs
v. tr.
To submit (oneself) passively; accept as inevitable: I resigned myself to a long wait in line.
To give up (a position, for example), especially by formal notification.
To relinquish (a privilege, right, or claim). See Synonyms at relinquish.


--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-31 08:35:58 (GMT)
--------------------------------------------------

v. intr.
To give up one\'s job or office; quit, especially by formal notification: resign from a board of directors.

mai era si asta acolo

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-31 08:39:25 (GMT)
--------------------------------------------------

sorry, la Andrei am vrut sa pun DISAGREE

Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 339

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  A.Albu: (auto)suspendarea presupune ca cel in cauza poate sa revina in functie, retragerea poate fi temporara. Pe cand demisia e demisie, ai plecat si gata, nu te joci
4 mins

agree  Inga Murariu
12 mins

agree  spencer: andrei are dreptate dar cred ca aici nu se mai pune problema de revenire
57 mins

disagree  Anca Nitu: de acord cu andrei suspendarea e una si demisia e alta si diferenta e maricica
7 hrs

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
self-suspension


Explanation:
X self-suspended him/herself...

A.Albu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 1111

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elvira Stoianov: idem asco, self-suspended e autoportant
3 mins
  -> Este, dar depinde de context,. Mai inseamna si multe altele, vezi, de ex. http://www.dnso.org/clubpublic/ga/Arc08/msg00878.html

neutral  Sarah Ponting: suspended himself/herself - you don't repeat the "self"!
45 mins
  -> You are absolutely right, Sarah! On a joking note - after all, weekend's coming! - you may say sometimes people are "self-suspended" by someone else... ;o)

7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
was suspended at his/her own request


Explanation:
.

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 1893

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Susanna & Christian Popescu GbR: merge si activul *requested his self-suspension*
7 hrs
  -> normal si merci

agree  Cristiana Coblis
3 days 17 hrs