Predare tehnică

English translation: technical inspection

Romanian term or phrase:Predare tehnică
English translation:technical inspection
Entered by: Calin Filip

19:11 Feb 10, 2018
Romanian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Ships, Sailing, Maritime / Sudura/ Constructii navale
Romanian term or phrase: Predare tehnică
Lucrări de sudură și predare tehnică – executăm suduri verificate 100% cu ultrasunete sau raze X, executam lucrări de cosmetizare a navei prin polizarea gambeților și a cordoanelor de sudură.
Calin Filip
Romania
technical inspection
Explanation:
Inspecție care poate fi cu acceptare sau cu respingere a lucrării.
Cosmetizare este impropriu spus. Cordoanele de sudură sunt polizate pentru a avea aceeași dimensiune cu suprafețele care sunt unite prin sudură (aduse la față, cum se spune), pentru a prezenta o suprafață continuă în care nu se vede îmbinarea. Iar aceasta e o condiție din specificația tehnică, nu este cosmetizare optională.
Pentru lucrări de mecanică, care împlică deplasarea sau mișcarea unor ansamble sau subansamble din echipament/utilaj se poate folosi `technical comissioning`
Selected response from:

Irina Lazarescu
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4technical inspection
Irina Lazarescu
3technical commissioning
Sandra& Kenneth


  

Answers


1 day 14 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
technical commissioning


Explanation:
Adica darea/luarea in primire din pdv tehnic.

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 14 hrs (2018-02-12 10:04:48 GMT)
--------------------------------------------------

Contextul e total irelevant.

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 14 hrs (2018-02-12 10:08:13 GMT)
--------------------------------------------------

Adica, asta e un serviciul furnizat de aceia? Ce legatura are asta cu razele X si cosmetizarea?

Sandra& Kenneth
Israel
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Da, reprezinta un serviciu. Iar razele X, presupun, se refera la o tehnica de verificare a calitatii. Multumesc pentru raspuns!

Asker: Nu pot oferi alt context, imi pare rau.


2 days 3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
technical inspection


Explanation:
Inspecție care poate fi cu acceptare sau cu respingere a lucrării.
Cosmetizare este impropriu spus. Cordoanele de sudură sunt polizate pentru a avea aceeași dimensiune cu suprafețele care sunt unite prin sudură (aduse la față, cum se spune), pentru a prezenta o suprafață continuă în care nu se vede îmbinarea. Iar aceasta e o condiție din specificația tehnică, nu este cosmetizare optională.
Pentru lucrări de mecanică, care împlică deplasarea sau mișcarea unor ansamble sau subansamble din echipament/utilaj se poate folosi `technical comissioning`

Irina Lazarescu
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 24
Notes to answerer
Asker: Da, si mie mi se pare improprie utilizarea cuvantului cosmetizare. Dar nu m-a interesat intr-atat cat de corect formulat este textul ce mi-a fost oferit spre traducere, cat traducerea fidela a termenilor specifici.. Multumesc pentru raspuns!