KudoZ home » Romanian to English » Tech/Engineering

obor relon

English translation: relon enclosure

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Romanian term or phrase:obor relon
English translation:relon enclosure
Entered by: Lavinia Pirlog

21:40 Jan 24, 2003
Romanian to English translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
Romanian term or phrase: obor relon
Mijoace fixe

De natura obiectelor de inventar

1. Balanta Romana
2. Obor relon

Cu multumiri,
Tweety
Lavinia Pirlog
Romania
2 variante
Explanation:
1.Relon net

presupun ca e vorba de o plasa de relon
m-am interesat
relonul e o fibra sintetica din care se fac snururi, sireturi , sfoara etc.
poate vrea sa spuna ceva de genul acesta
Nu cunosc termen piscicol pt plasa decit mincioc

2. daca e un gen de bazin imprejmuit propun

Relon enclosure
Selected response from:

Anca Nitu
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
52 variante
Anca Nitu
4 +1Relon basin
Cristiana Coblis


Discussion entries: 8





  

Answers


21 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Relon basin


Explanation:
sau fish tank, fishpool, depinde de marimea acestuia.
Relonul pare un material impermeabil care se foloseste in aparataj si confectii

Asa iti trebuie, nimanui nu-i place sa faca inventare darmite sa le traduca. Multa bafta!

Cristiana Coblis
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 284

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tehno
3 hrs

1 day 28 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
2 variante


Explanation:
1.Relon net

presupun ca e vorba de o plasa de relon
m-am interesat
relonul e o fibra sintetica din care se fac snururi, sireturi , sfoara etc.
poate vrea sa spuna ceva de genul acesta
Nu cunosc termen piscicol pt plasa decit mincioc

2. daca e un gen de bazin imprejmuit propun

Relon enclosure


Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 1893